anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5G nu se conectează

romulanu
Începător

Sakutare! Aveam un abonament Yoxo 5g pe care astăzi l-am transformat în abonament Orange. Problema este că telefonul meu, Xiaomi 15 Ultra nu se mai conectează 5G, cum îmi afișa pe Yoxo ci doar 4G+.

Aveți idee de ce nu se mai conectează 5G?

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

În anumite cazuri 5G trebuie activat de către serviciul clienți. Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic pentru a verifica dacă este activ. 

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Bănuiesc că ai incercat restartarea telefonului, intrarea în modul avion sau o resetare a setarilor de rețea ale telefonului.

Verifica și în setările telefonului că tipul de rețea preferata sa fie 5G.

3020.jpg

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

În anumite cazuri 5G trebuie activat de către serviciul clienți. Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic pentru a verifica dacă este activ. 

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Bănuiesc că ai incercat restartarea telefonului, intrarea în modul avion sau o resetare a setarilor de rețea ale telefonului.

Verifica și în setările telefonului că tipul de rețea preferata sa fie 5G.

3020.jpg

Mulțumesc pentru răspuns, într adevăr, trebuia activat din centrală, lucru pe care cel din Orange Shop nu a știut să mi-l spună... 

Mă bucur că ai reușit! Și în cazul meu a fost nevoie de activarea de către serviciul clienți când am trecut la abonament.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Încearcă și un restart, mod avion, iar telefonul să fie setat pe rețea 5g.

Bineînțeles, trebuie să ai și rețea 5g în zona unde testezi!

Sper să reușești!

Succes!