la 19-08-2025 08:39 PM
Sakutare! Aveam un abonament Yoxo 5g pe care astăzi l-am transformat în abonament Orange. Problema este că telefonul meu, Xiaomi 15 Ultra nu se mai conectează 5G, cum îmi afișa pe Yoxo ci doar 4G+.
Aveți idee de ce nu se mai conectează 5G?
19-08-2025 08:50 PM - editat 19-08-2025 08:54 PM
Salutare!
În anumite cazuri 5G trebuie activat de către serviciul clienți. Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic pentru a verifica dacă este activ.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Bănuiesc că ai incercat restartarea telefonului, intrarea în modul avion sau o resetare a setarilor de rețea ale telefonului.
Verifica și în setările telefonului că tipul de rețea preferata sa fie 5G.
19-08-2025 08:50 PM - editat 19-08-2025 08:54 PM
Salutare!
În anumite cazuri 5G trebuie activat de către serviciul clienți. Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic pentru a verifica dacă este activ.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Bănuiesc că ai incercat restartarea telefonului, intrarea în modul avion sau o resetare a setarilor de rețea ale telefonului.
Verifica și în setările telefonului că tipul de rețea preferata sa fie 5G.
la 19-08-2025 09:54 PM
Mulțumesc pentru răspuns, într adevăr, trebuia activat din centrală, lucru pe care cel din Orange Shop nu a știut să mi-l spună...
la 19-08-2025 10:00 PM
Mă bucur că ai reușit! Și în cazul meu a fost nevoie de activarea de către serviciul clienți când am trecut la abonament.
la 19-08-2025 09:40 PM
Salutare!
Încearcă și un restart, mod avion, iar telefonul să fie setat pe rețea 5g.
Bineînțeles, trebuie să ai și rețea 5g în zona unde testezi!
Sper să reușești!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor