anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela primita la achizitie telefon nu se conecteaza la retea

FenixG20
Începător
Acum 2 zile am primit o cartela PrePay, de la achizitia unui telefon reconditionat, insa cand o introduc in telefon apare "SIM not provisioned" si la retea apare "Emergency calls only". Am mai activat astfel de cartele in trecut insa niciodata n-am patit asa.
Edit: am rezolvat singur problema, tocmai ce am aflat ca SIM-ul era de fapt un blank, nu o cartela Prepaid.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@FenixG20, dacă SIM-ul primit este un blank, îl poți păstra pentru o ulterioară schimbare în cazul în care cel actual se deteriorează/ defectează sau vei avea nevoie de o altă dimensiune de SIM pentru telefonul nou.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
Campion certificat
Salutare! Trebuie comunicat acest aspect la 300, prin Chat Djingo sau printr-o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro. Și eu am pățit anul acesta o chestie tare. La achiziția online a unui telefon, nu am primit deloc prepay cadou. Am sesizat acest aspect și mi s-au alocat vreo 8 euro pe cont ( parcă), sub formă de puncte thank You. Sincer, mi-a plăcut mai mult așa! Revenind la problema ta, sunt convins că vor rezolva cumva, lucru ce mi se pare normal. Baftă!

Neaplicabil
Eu blankul primit cu noul telefon mobil la reînnoire l- am activat singur pe laptop . Se scriu seriile de pe SIM vechi și SIM nou in rubricile dedicate din secțiunea schimbare SIM și în termen de o oră se activează SIM nou și se dezactivează SIM vechi . Verifici apoi în istoric acțiuni și vezi starea acțiunii . Întâi apare în procesare, după aceea status succes . Succes .

DanielaH
Moderator
@FenixG20, dacă SIM-ul primit este un blank, îl poți păstra pentru o ulterioară schimbare în cazul în care cel actual se deteriorează/ defectează sau vei avea nevoie de o altă dimensiune de SIM pentru telefonul nou.