Nu m-am complicat niciodată. Uite, de exemplu, cum au decurs 6 ani și jumătate ca și client Vodafone Prepay: s-a activat SIM-ul Vodafone cu 60 de zile de perioadă activă și 300 de zile de perioadă de grație. Am făcut două reîncărcări a câte 7 Euro. Am ajuns astfel la 14 Euro pe cont, o opțiune deja activă încă de la activarea numărului, 6 luni de perioadă activă și 10 luni de grație. Cu 10 Euro, am cumpărat 365 de zile de perioadă activă și am ajuns la maximumul permis în rețeaua Vodafone la Prepay, 18 luni de perioadă activă și 10 luni de grație. Lunar însă trebuia să reincarc, luam Tera de net din aplicația MyVodafone, dar exista o limitare de 100 GB pe lună. Și puteau fi folosiți doar cu o opțiune de minimum 5 Euro. Eu o activam pe cea de 7 Euro și aveam 70+100= 170 GB/luna și apeluri în rețea timp de 35 de zile. WiFi am refuzat să folosesc, aveam mult net inclus și antivirusul Secure Net care costa 20 cenți pe lună, de fapt mi-i retrăgea odată la 6 luni doar! Și, bloca chiar corect siteurile și fișierele periculoase, doar cu condiția să nu activez economizorul de date din Chrome. Ulterior, nu a trebuit să mai cumpăr niciodată perioadă activă vreme de 6 ani, pentru că la reactivarea opțiunii, sistemul îmi readucea automat valabilitatea plus grația la totalul de 28 de luni. Serviciul Clienți îl puteam apela aproape nelimitat, nu doar de două ori pe lună gratuit cum e aici la Orange, care a externalizat Serviciul Clienți și ACESTA este de fapt motivul pentru care noi doi am ajuns să discutăm aici, intr-o comunitate! Nu tu Dingo, nu tu atâta birocrație pentru ștergerea contului MyVodafone cum e aici la Orange unde trebuie să trimiți emailuri și atașamente și să aștepți o lună, schimbarea de SIM era gratuită și este și acum, redirecționări VOX disponibile, posibilitatea de a transfera 24 Euro/lună nu doar 3 că aici, la Orange, în primii ani primeam notificări via SMS de la Facebook pentru că Vodafone avea acord cu Facebook, etc. Așadar, o rețea foarte ieftină! Motivele pentru care am venit în Orange de curând sunt însă cu totul altele...Ceea ce mă uluiește însă efectiv atunci când discut cu diverși useri sunt conceptele de GRATUIT și NELIMITAT care îmi sunt proptite ca vector cu scop de convingere că...ce? Ce presupun acești doi termeni, din ce sunt ei anume generați și ce înțelegi prin ei transpuși în practica utilizării diverselor servicii mobile? În sfera telecomunicațiilor, NELIMITAT <=> SUFICIENT iar GRATUIT îmi este ceva ambiguu, crede-mă! Nu există gratuit, ci PRIVARE PARȚIALĂ TEMPORARA DE RESURSE! Aici nu vorbim de abonamente, noi doi discutăm despre PrePay! Arată-mi care este maximumul pe care vrei să îl obții la Prepay în fiecare lună și la ce preț, cel mai minimal. Aștept!