anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Valabilitate extraoptiuni

Emm85
Începător

Dacă am reîncărcare pe data de 5 ianuarie ,din ce motiv îmi expiră valabilitatea pe 23 ianuarie?Doar 19 zile este valabila?

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@Emm85: Bun venit în Comunitate. Ai activat o extraopțiune în 5 ianuarie de minim 5€? Dacă da atunci mesajul de "expirare opțiune" face referire la o opțiune pe care ai avut-o activată anterior. Verifică mesajele SMS primite de la Orange referitoare la ultima încărcare, sau verifică la Cronos (333) statusul resurselor alocate.

Te așteptăm să revii cu detalii. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Dupa cum zicea si FLo mai sus, problema este cel mai probabil o alta optiune pe care ai avut-o activata si care expira pe 23. Chestia asta se intampla de obicei cand incarci cu optiune, in loc de credit.

Sugestia mea ar fi sa incarci cu credit si sa activezi o optiune recurenta. Si la data la care se reactiveaza optiunea, trebuie doar sa ai grija sa ai credit suficient astfel incat sa se poata reactiva optiunea.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Emma, bun venit in Comunitate!!!

Ce opțiune ai încărcat, cumva una de roaming?

DanielaH
Moderator

@Emm85, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. S-a clarificat situația?