la 23-01-2023 07:55 PM - editat ultima oară la 25-01-2023 09:58 AM de DanielaH
Dacă am reîncărcare pe data de 5 ianuarie ,din ce motiv îmi expiră valabilitatea pe 23 ianuarie?Doar 19 zile este valabila?
la 23-01-2023 08:30 PM
@Emm85: Bun venit în Comunitate. Ai activat o extraopțiune în 5 ianuarie de minim 5€? Dacă da atunci mesajul de "expirare opțiune" face referire la o opțiune pe care ai avut-o activată anterior. Verifică mesajele SMS primite de la Orange referitoare la ultima încărcare, sau verifică la Cronos (333) statusul resurselor alocate.
Te așteptăm să revii cu detalii.
23-01-2023 08:55 PM - editat 23-01-2023 08:55 PM
Salut,
Dupa cum zicea si FLo mai sus, problema este cel mai probabil o alta optiune pe care ai avut-o activata si care expira pe 23. Chestia asta se intampla de obicei cand incarci cu optiune, in loc de credit.
Sugestia mea ar fi sa incarci cu credit si sa activezi o optiune recurenta. Si la data la care se reactiveaza optiunea, trebuie doar sa ai grija sa ai credit suficient astfel incat sa se poata reactiva optiunea.
la 23-01-2023 10:02 PM
Emma, bun venit in Comunitate!!!
Ce opțiune ai încărcat, cumva una de roaming?
la 25-01-2023 09:59 AM
@Emm85, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. S-a clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor