la 15-06-2025 08:54 PM - editat ultima oară la 16-06-2025 09:19 AM de DanielaH
Cum îmi verifc abonamentul pana cand îmi e valabil si optiunea cand se actualizează?
16-06-2025 08:20 AM - editat 16-06-2025 08:25 AM
Salut,
Îți poți verifica atat abonamentul cât și opțiunile disponibile accesând contul my Orange prin aplicația mobila my Orange sau accesând contul prin intermediul unui browser.
Din aplicația mobila poți accesa secțiunea Abonamente și optiuni astfel:
My Orange app - altele - Abonamente și optiuni
Prin intermediul unui browser accesând linkul:
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options
Resursele (minute, SMS-uri, trafic de date) incluse în abonamentul Orange România se resetează lunar, cu o zi înainte de data emiterii facturii.
Ne poți oferi mai multe detalii despre ce opțiune este vorba?
16-06-2025 08:20 AM - editat 16-06-2025 08:25 AM
Salut,
Îți poți verifica atat abonamentul cât și opțiunile disponibile accesând contul my Orange prin aplicația mobila my Orange sau accesând contul prin intermediul unui browser.
Din aplicația mobila poți accesa secțiunea Abonamente și optiuni astfel:
My Orange app - altele - Abonamente și optiuni
Prin intermediul unui browser accesând linkul:
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/packages-and-options
Resursele (minute, SMS-uri, trafic de date) incluse în abonamentul Orange România se resetează lunar, cu o zi înainte de data emiterii facturii.
Ne poți oferi mai multe detalii despre ce opțiune este vorba?
la 16-06-2025 10:22 AM
Salutare!
In contract ai data activarii (a nu se incurca cu data semnarii/acordului telefonic. Cele doua date pot fi identice, in sepcial cand semnezi fizic, dar pot avea date diferite "de la urmatoarea data de facturare", care poate fi peste 1-2 zile sau chiar 1-2 saptamani).
Legat de resurse: se actualizeaza cu o zi inainte de emiterea facturii. Daca este o optiune activata intre doua facturi (ca data de activare), va pastra data facturii ca reper, cu respectarea principiului cadentei facturarii lunare, in sensul ca la prima factura de dupa activare vei avea o prorata de la data activarii pana la data facturii plus urmatoarea luna intreaga, similar cu abonamentul. Apoi, vei avea cate o luna, similar cu perioada de facturare a abonamentului.
la 16-06-2025 11:43 AM
Salutare!
De regulă, în My Orange ( varianta web), poți intra la setări - documentele mele și poți vedea acolo anexa la contract.
Nu știu la ce opțiune te referi, dar se poate vedea și data la care intră în vigoare, pe factură ( lună de facturare).
Pentru a afla perioada contractuală, poți să intri și aici .
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor