la 06-12-2022 09:21 PM
Bună seara!
Cui m as putea adresa pentru a mi reactiva numărul de telefon? Precizez ca am trimis sesizare, am sunat la nr cu tarif normal......
Numărul se afla în perioada de gratie pana pe 10.03.2023.
06-12-2022 09:56 PM - editat 07-12-2022 01:17 PM
Daca nu se poate apela, inseamna ca numarul a iesit din retea. Deci...orice incarcare ai face acum...e tardiva.
Ciudat e ca a iesit inainte de termen... In mod normal, el devine inactiv, si nu se mai poate inregistra in retea, dar asta se intampla la expirarea perioadei de gratie, nu in timpul ei.
Din pacate, solutia in cazul asta este tot la Relatii Clienti. Trebuie vazut ce s-a intamplat mai exact cu numarul asta. Si din pacate nu putem face asta noi, cei din Comunitate. Noi suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces.
la 06-12-2022 09:26 PM
Salut,
In ce sens e "suspendat"? Nu poate fi apelat?
la 06-12-2022 09:46 PM
Bună seara!
În niciun sens:nici sa primesc, nici sa apelez. Am încărcatcu 5 euro, de pe un abonament, însă nu s a produs vreo schimbare. Îmi apare nr neînregistrat. Nu pot apela #133*..300
Pana pe data de 4 dec.am primit apeluri și mesaje..
Mulțumesc pentru promptitudine!
06-12-2022 09:56 PM - editat 07-12-2022 01:17 PM
Daca nu se poate apela, inseamna ca numarul a iesit din retea. Deci...orice incarcare ai face acum...e tardiva.
Ciudat e ca a iesit inainte de termen... In mod normal, el devine inactiv, si nu se mai poate inregistra in retea, dar asta se intampla la expirarea perioadei de gratie, nu in timpul ei.
Din pacate, solutia in cazul asta este tot la Relatii Clienti. Trebuie vazut ce s-a intamplat mai exact cu numarul asta. Si din pacate nu putem face asta noi, cei din Comunitate. Noi suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces.
la 06-12-2022 10:01 PM
multumesc pentru amabilitate si promptitudine! Numai bine!
la 06-12-2022 10:22 PM
@user_18759646: Atât timp cât numărul era în perioada de grație.... există șanse. Contactezi Orange prin serviciul clienți și cu dovezi de valabilitate de MyOrange sau SMS le demonstrezi că numărul nu trebuie închis.
Sau poate fi o simplă demagnetizare care se rezolvă în orice shop prin schimbarea SIM-ului și activarea unuia nou. Succes.
la 06-12-2022 10:25 PM
Multumesc!
Revin pe comunitate cu o eventuală soluție.
la 06-12-2022 10:36 PM
@user_18759646: Mai poți verifica SIMul și în alt telefon. Poate fi și o problemă de aparat (device). Te așteptăm cu noi informații. Oricum, datele concrete (din MyOrange sau SMS) sunt importante ca justificare în caz de... rezistență la schimbare și luarea lui "NU" în brațe. Numai bine.
la 07-12-2022 01:07 PM
Bună ziua!
Am sunat la nr de telefon 300, 5 2 0 și mi s a spus ca numarul este activ.
Voi restarta telefonul sa se actualizeze datele, optiunile.
Mulțumesc mult pentru toate raspunsurile/sfaturile!🤗
la 07-12-2022 02:36 PM
@user_18759646: Posibilă eroare de.... sistem? Dacă e fără explicații... ar fi o cauză. Altfel, o ”bifă” nu a fost pusă unde trebuie. E bine că s-a clarificat / lămurit acest aspect.
la 08-12-2022 09:14 AM
Mulțumim pentru marcarea soluției! S-a rezolvat situația?
la 07-12-2022 11:02 AM
Buna ! @user_18759646 , Bine ai venit in comunitate , compania Orange are dreptul la suspendarea serviciilor de voce .
@user_18759646 a scris:Bună seara!
Cui m as putea adresa pentru a mi reactiva numărul de telefon? Precizez ca am trimis sesizare, am sunat la nr cu tarif normal......
Numărul se afla în perioada de gratie pana pe 10.03.2023.
Este interzisă redirecționarea cu titlu oneros prin intermediul serviciilor PrePay a traficului generat de către un terț. În situația în care se va constata redirecționarea cu titlu oneros prin intermediul serviciilor PrePay a traficului generat de către un terț, Orange România va putea înceta furnizarea serviciilor PrePay fără a fi obligată la plata de despăgubiri. Suspendarea furnizării Serviciilor conduce la imposibilitatea de utilizare de către Client a resurselor de comunicații alocate conform reîncărcărilor efectuate, opțiunilor activate sau creditului disponibil în cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor