anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suspendare numar prepay aflat in perioada de gratie

user_18759646
Junior

Bună seara!

Cui m as putea adresa pentru a mi reactiva numărul de telefon? Precizez ca am trimis sesizare, am sunat la nr cu tarif normal......

Numărul se afla în perioada de gratie pana pe 10.03.2023.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca nu se poate apela, inseamna ca numarul a iesit din retea. Deci...orice incarcare ai face acum...e tardiva.

Ciudat e ca a iesit inainte de termen... In mod normal, el devine inactiv, si nu se mai poate inregistra in retea, dar asta se intampla la expirarea perioadei de gratie, nu in timpul ei.

Din pacate, solutia in cazul asta este tot la Relatii Clienti. Trebuie vazut ce s-a intamplat mai exact cu numarul asta. Si din pacate nu putem face asta noi, cei din Comunitate. Noi suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

In ce sens e "suspendat"? Nu poate fi apelat?

Client Orange

Bună seara!

În niciun sens:nici sa primesc, nici sa apelez. Am încărcatcu 5 euro, de pe un abonament, însă nu s a produs vreo schimbare. Îmi apare nr neînregistrat. Nu pot apela #133*..300

Pana pe data de 4 dec.am primit apeluri și mesaje..

Mulțumesc pentru promptitudine!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca nu se poate apela, inseamna ca numarul a iesit din retea. Deci...orice incarcare ai face acum...e tardiva.

Ciudat e ca a iesit inainte de termen... In mod normal, el devine inactiv, si nu se mai poate inregistra in retea, dar asta se intampla la expirarea perioadei de gratie, nu in timpul ei.

Din pacate, solutia in cazul asta este tot la Relatii Clienti. Trebuie vazut ce s-a intamplat mai exact cu numarul asta. Si din pacate nu putem face asta noi, cei din Comunitate. Noi suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces.

Client Orange

user_18759646
Junior

multumesc pentru amabilitate si promptitudine! Numai bine!

FLo1
#StarMember

@user_18759646: Atât timp cât numărul era în perioada de grație.... există șanse. Contactezi Orange prin serviciul clienți și cu dovezi de valabilitate de MyOrange sau SMS le demonstrezi că numărul nu trebuie închis.

Sau poate fi o simplă demagnetizare care se rezolvă în orice shop prin schimbarea SIM-ului și activarea unuia nou. Succes.

Multumesc!

Revin pe comunitate cu o eventuală soluție.

@user_18759646: Mai poți verifica SIMul și în alt telefon. Poate fi și o problemă de aparat (device). Te așteptăm cu noi informații. Oricum, datele concrete (din MyOrange sau SMS) sunt importante ca justificare în caz de... rezistență la schimbare și luarea lui "NU" în brațe. Numai bine.

Bună ziua!

Am sunat la nr de telefon 300, 5  2  0 și mi s a spus ca numarul este activ.

Voi restarta telefonul sa se actualizeze datele, optiunile.

Mulțumesc mult pentru toate raspunsurile/sfaturile!🤗

@user_18759646: Posibilă eroare de.... sistem? Dacă e fără explicații... ar fi o cauză. Altfel, o ”bifă” nu a fost pusă unde trebuie. E bine că s-a clarificat / lămurit acest aspect.

Mulțumim pentru marcarea soluției! S-a rezolvat situația?

Paul2022
Începător

Buna ! @user_18759646  , Bine ai venit in comunitate , compania Orange are dreptul la suspendarea serviciilor de voce . 


@user_18759646  a scris:

Bună seara!

Cui m as putea adresa pentru a mi reactiva numărul de telefon? Precizez ca am trimis sesizare, am sunat la nr cu tarif normal......

Numărul se afla în perioada de gratie pana pe 10.03.2023.


Este interzisă redirecționarea cu titlu oneros prin intermediul serviciilor PrePay a traficului generat de către un terț. În situația în care se va constata redirecționarea cu titlu oneros prin intermediul serviciilor PrePay a traficului generat de către un terț, Orange România va putea înceta furnizarea serviciilor PrePay fără a fi obligată la plata de despăgubiri. Suspendarea furnizării Serviciilor conduce la imposibilitatea de utilizare de către Client a resurselor de comunicații alocate conform reîncărcărilor efectuate, opțiunilor activate sau creditului disponibil în cont.