anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Situatie aparuta la reincarcare

Marian
Începător
Salut, Orange, eu mi-am reincarcat online si prima oara am dat 6€ si mi-a trimis 30 GB dar nu mi s-a activat opțiunea si a mai bagat o data si mi-a mers dar mi-a facut cost suplimentar 12 €. Ma puteti ajuta?
14 Răspunsuri 14

Jay
Campion certificat
Cred ca ar trebui sa vorbesti la serviciul clienti sau sa mergi intr-un Orange Shop... sa vezi exact ce s-a intamplat... macar sa stii pe viitor ce sa nu mai faci..

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Vorbește la serviciu clienți ( 300).

Neaplicabil
Ceva nu se leaga. Ai reincarcat, dar ai cost suplimentar. Suna la 300, Serviciul Clienti, explica problema detaliat si te vor ajuta.

Razvan
#StarMember
Stai ca nu am înțeles, ce ai vrut sa zici mai exact. Ai reîncărcat cu 6 euro credit, nu ți s-a activat EO, ai terminat creditul și ai mai încărcat cu încă 6 euro și ulterior ai constat ca ai un cost suplimentar pe abonament de 12 Euro? Corect? Depune o sesizare online din my Orange sau ia legătură cu Mihaela C sau Daniela H din comunitate.

Miha_Z
#StarMember
Ia legatura cu un operator Orange si explica-i ce ti s-a intamplat. Daca a fost o problema din sistemul lor si prima data nu ti s-a alocat bonusul, atunci trebuie sa-ti anuleze o reincarcare. Succes!

Alex_1
Junior
Salut Marian, in cazul tau este posibil ca tu sa fi facut 2 reincarcari in loc de una. Daca apelezi la 300 "serviciul clienti" operatori pot sa iti anuleze o reincarcare la 30 de zile. Atat timp cat reincarcarea nu are mai mult de 24h, se poate anula.

Laura_cio
Senior
Cred ca trebuia sa astepti pana primeai mesajul de confirmare. Trebuie sa anunți echipa Orange, sa faci o sesizare. Bafta! Sa ne anunți!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Merge anulată. Eu am făcut asta chiar acum câteva zile.

Miha_Z
#StarMember
Alex, din ce a scris Marian si eu deduc ca a facut 2 reincarcari. La prima n-a primit bonus, probabil din cauza unei erori de sistem si a mai facut inca una. Sau intelegem noi gresit Marian?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Eu am reincărcat din My Orange o cartelă de 3 ori (am dat o singură dată și a apărut de 3 ori), după care am contactat helperii și mi-au rezolvat problema. Nu era din vina mea, evident. Nu poți face de 3 ori același lucru, în condițiile în care nu e nevoie decât o singură dată.

FaraUnID
Campion certificat
Am trecut si eu printr-o situatie similara: Am activata o optiune de internet prepay recurent si in ultima zi de valabilitate a optiunii am reincarcat, mai pe seara, contul cu suma echivalenta reactivarii optiunii. Am primit mesajele de confirmare a reincarcarii, am primit bonusul de 30GB. Din motive tehnice independente de mine - sistemul informatic Orange incepuse sa emita facturi - acea reincarcare a fost validata in sistem tarziu in nopate dupa intervalul orar in care optiunea se reactiva automat. Rezultatul a fost ca am stat pe credit pana cand acesta s-a terminat si am fost in imposibilitatea de a accesa internetul, fara ca au sa stiu de acel incident. Am sunat la Serviciul Clienti, au fecut verificari, au constatat ca a fost o situatie care nu tinea de mine si mi-au rambusat valoarea acelei optiuni.

Miha_Z
#StarMember
FaraUnID, asta este un aspect pentru care apreciez firma Orange. Cand este o problema cauzata de sistemul lor sau a retelelor partenere in roaming, isi asuma toata vina si ofera inapoi bonusul sau "sterg" costul suplimentar.

FaraUnID
Campion certificat
Intr-o societate civilizata aceste lucruri sunt cat se poate de normale si firesti pentru orice furnizor de produse si servicii. In momentul in care apar situatii pe care consumatorul final nu are de unde se le cunoasca, nici sa le anticipeze sau sa le evite si care situatii au dus la imposibilitatea utilizarii produsului respectiv este cat se poate de normal sa oferi masuri compensatorii pentru clientul.

DanielaH
Moderator
@Marian, s-a rezolvat situația ta cu reîncărcarea? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite. Mulțumim!