PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaA de către Community Manager
  • 9906 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Se poate opta sa nu mai fiu sunat pentru oferte la abonament?

Buna.Am un prepay, iar in urma cu cateva saptamani am primit mesaj care zicea ca "Ti-am pregatit o oferta de nerefuzat la trecerea la abonament. In scurt timp vei fii contactat de un consultant Orange", sau ceva de genul. De atunci au sunat de 5 ori,...

Blue12 de către Senior
  • 592 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! 5G pe abonamentele de tip prepay

Salutare,tocmai ce-am avut o discuție cu un consultant Orange legat de 5G și abonamentele de tip prepay: asigurați-vă că profilul vostru are activat 5G pentru că nu este activ implicit.Totodată rog și pe moderatorii de aici să confirme că așa stau lu...

alterego de către Explorator
  • 809 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Prepay opțiuni cu 5G

Salut, la prepay este vreo opțiune cu semnal 5G, și dacă da, care ? Mulțumesc anticipat

alxm370 de către Junior
  • 11264 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Demagnetizare cartela prepay

Mi s -a întâmplat ca la o cartela ce am folosit-o un timp mai îndelungat să îmi dea eroare telefonul ca și cum nu ar exista. Cum procedez să îmi iau același nr. de telefon deși este o cartela prepay. Multumesc frumos anticipat pt ajutor.

Virgil1 de către Explorator
  • 764 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Nu merge apel in asteptare

Am incercat toate variantele gasite aici. Imi apar mesajele eroare conexiune sau probleme cartela SIM.  Pentru Samsung s 20Fe. Nu stiu ce as putea sa mai fac. 

AncaMirela de către Junior
  • 1188 Vizualizări
  • 22 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Reîncărcare cu opțiunea 3 euro

Bună !! Doresc să fac o reîncărcare la cineva, cu opțiunea 3 euro. La această încărcare o să fie minute nelimitate timp de 30 de zile? Vă mulțumesc !!

Jech de către Junior entuziast
  • 13778 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 9 aprecieri