la 24-07-2025 09:54 AM - editat ultima oară la 28-07-2025 11:13 AM de DanielaH
Buna ziua. Am castigat in data de 15.07.2025 prin BonusPocus optiunea cadou de 6€ timp de un an de zile, am activat-o din contul MyOrange din browser si dupa am primit mesajul ca s-a activat cu succes. Dar optiunea nu s-a activat si a disparut din sectiunea Optiuni Cadou. Am sesizat problema de 2 ori prin chatbot Djingo, mi s-a transmis ca solicitarea a fost transmisa
catre departamentul tehnic si se va rezolva in cel mai scurt timp. Au trecut 9 zile si inca nu e activata optiunea cadou. Ce pot face in continuare?
24-07-2025 10:01 AM - editat 24-07-2025 10:03 AM
Salut,
Va trebui sa ceri update asupra situației prin chat mai des (odată la 2 zile). Eu am reușit după 19 zile deoarece aceștia uitaseră de problema. Când ceri update asupra situației problema este escaladata. Nu uita sa ceri un număr al sesizării inițiale.
la 24-07-2025 10:07 AM
@AzRobert e o problemă generală în campania curentă, insistă și îți va face activarea manuală a opțiunii pentru început și după, să sperăm că se va re-activa automat în fiecare lună.
Eu am avut fix aceeași problemă dar cum spunea și cineva mai jos, mi-am permis libertatea de a reveni zi de zi cu aceeași solicitare și într-un final mi-a fost activată opțiunea manual.
la 28-07-2025 10:10 AM
@AzRobert, s-a rezolvat situația cu opțiunea?
la 28-07-2025 10:17 AM
Nu s-a rezolvat. Înca nu apare activa sau disponibila pentru activare. Maine deja se fac 2 saptamani de cand am incercat sa o activez...
la 28-07-2025 11:11 AM
S-a rezolvat! Mulțumesc!
la 28-07-2025 11:13 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor