anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Portare de la Vodafone la Orange cu cartela prepay

Tarcatel
Junior entuziast

Salut! M-am hotărât să mă portez de la Vodafone la Orange.As avea câteva întrebări în privința asta! Am scris pe chat online,acolo mi-au spus ca durează 3 zile lucrătoare până mă contactează. 3-25 de zile lucrătoare până mă porteaza. Așa de mult durează? Funcționează bine în rețea?(internet, telefonie) Ce se întâmplă după acest termen de așteptare?(adica după ce mă contactează) S-ar rezolva mai repede dacă m-aș duce într-un magazin Orange? Este mai bună rețeaua Orange decât rețeaua Vodafone? Sau sunt la fel? Sper cat de curând să mă pot porta în rețeaua Orange. Vă mulțumesc pentru ca ați citit!!!

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

In calitate de client prepay portat din Vodafone, cred ca pot sa-ti raspund la intrebarile de mai sus.

  1. Functioneaza bine reteaua?
    Da, reteaua functioneaza ok. DAR nu peste tot. Motivul pentru care m-am portat de la Vodafone a fost fix partea de semnal. Si acolo unde am eu nevoie, da, este ok. Cu atat mai mult cu cat, acum, intr-o parte dintre orasele mari, avem inclusiv 5G. Si merge foarte bine (din nou, in localitatile in care am testat eu).
    Cu toate astea, lucrurile astea pot sa difere foarte mult de la o localitate la alta. Acelasi lucru e valabil si la alti operatori. Depinde mult de acoperirea din zona respectiva.
  2. Am primit termen 3-25 zile lucratoare pentru portare. S-ar rezolva mai repede intr-un magazin Orange?
    N-are niciun rost sa astepti. Mergi intr-un Orange Shop (ATENTIE! Orange SHOP, nu Orange Store). Primul este magazin oficial Orange, celalalt este partener Orange.
  3. Este mai buna reteaua Orange decat Vodafone?
    Din nou, depinde. In general, da, e ceva mai bine. Dar nu te astepta la miracole. Si din nou, depinde de localitatea in care ai nevoie.
  4. Dureaza intr-adevar 3-25 de zile portarea?
    In cazul meu nu cred ca a durat mai mult de 5 zile lucratoare. 25...probabil ca e un termen maxim. Si mie mi se pare cam mult. Iar experienta personala spune ca ar trebui sa dureze maxim o saptamana.

Ca o mica completare, imi permit sa-ti recomand ca la portare sa fii foarte atent, sa nu te trezesti cu abonament! Nu mi s-a intamplat cand m-am portat eu, dar iti spun ca se poate intampla. Pentru ca angajatii din Shop/Store lucreaza pe comision in functie de numarul de abonamente facute. Deci, mare atentie la ce semnezi! Ar trebui sa ai doar o cerere de portare, si cam atat. Dar sa te uiti sa fie portare catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA. A doua este fostul Telekom Fix. E foarte important acest aspect. Deci, mare atentie!

De asemenea, daca ai un dispozitiv iPhone, iti recomand sa faci activarea cartelei cu numarul provizoriu intr-un alt telefon. Non-iPhone. Poate fi Android, sau orice alt feature-phone (aka "dumb phone").

In caz ca intampini probleme, te asteptam cu noutati.

De mentionat ca aceasta comunitate este formata in mare parte din clienti Orange, nu angajati Orange. Exista si angajati Orange, dar ei sunt reprezentati in mare parte de echipa de moderatori si manageri ai comunitatii Orange. Iar daca sunt angajati Orange, ii poti deosebi foarte usor pentru ca vor avea langa numele de utilizator sintagma "Angajat Orange". Deci ii poti deosebi foarte usor.

Mult succes cu portarea! Si daca mai ai intrebari sau intampini probleme, te asteptam in Comunitate. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

46 Răspunsuri 46

Tarcatel
Junior entuziast

Tot acolo m-am dus,doar am așteptat până mi-au scris să mă duc pe chat-ul orange. Probabil ei au rezolvat situația.

Aha…. Bine de stiut!

Ma bucur mult ca ai reusit!😄

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

@arsradu Cred ca sunt cel mai ghinionist om din România😭 Astăzi am primit un mesaj cum ca cererea mea de portare a fost anulată. Am scris la Vodafone ei au acceptat acest lucru .. deci nu e de vină vodafone-ul… Am scris pe chat iarăși mi-au zis ca așteaptă un respuns de la departamentul abilitat. Data trecută tot așa mi-au zis și am așteptat de luni până miercuri seara. Vă rog spune-mi ce să fac😭😭😭

Mmmmm... Pai conteaza foarte mult motivul pentru care au anulat cererea. Nu ti-au dat si un motiv? Ca asa ar trebui. Poate seria SIM-ului nu era corecta sau ceva. Sau poate au incercat portare la OROC, caz in care da, e normal sa dea refuzat, pentru ca nu au servicii prepay. Dar oricum, ar trebui sa ai acolo motivul.

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

Nu mi-a spus nimic doar ca cererea de portare e anulată nu știu motivul…

Trebuie intrebat in cazul asta. Intotdeauna trebuie sa ai si un motiv pentru refuzul portarii. Nu poti sa dai refuzat asa pur si simplu.

Ii dam noi de capat, nu-ti face griji! Se va rezolva cu siguranta. 🙂

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

Am întrebat de 2 ore… nu îmi răspunde.

Tarcatel
Junior entuziast

În sfârșit mi-au răspuns. Au zis ca trebuie să aștept răspunsul departamentului abilitat….Ca data trecută offfff….

Din pacate trebuie intai sa vedem ce s-a intamplat cu portarea aia. In functie de asta, vedem ce e de facut. Dar sunt sigur ca intr-un fel sau altul, se va rezolva problema. 

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

Mi-au zis ca trebuie să aștept 3 zile lucrătoare până v-a răspunde departamentul abilitat… Până o să se rezolve cred ca o să vină vara 😭😭😭 Offff ce să fac eu?

Nu ai ce face... Decat eventual sa mergi in acel shop si sa intrebi direct acolo. Dar mai ai rabdare un pic te rog. E weekend. E mai greu sa raspunda cineva. Dar sunt sigur ca se va rezolva.

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

Salut!

Am rezolvat situația cu problema mea..A fost o eroare din cauza weekendului. Am fost în la magazin și mi-au făcut altă cerere de portare. Trebuie doar să aștept până joi orele 13:00-18:00. Sper ca de data asta nu mai intervine nicio eroare. Multumesc!

Salut,

Cu mare placere! Multumim frumos si noi de update! In caz ca inca intampini probleme, suntem aici si incercam sa te ajutam. Dar si eu sper sa nu fie nevoie.

Client Orange

Tarcatel
Junior entuziast

@arsradu @Minnie @Anonim @Pololică Salut! am reusit sa ma portez in reteaua Orange! dupa multe zile de așteptat in sfarsit am reusit! Multumesc mult pentru toate sfaturile și ajutorul pe care mi-l ati oferit! Sa aveti o zi frumoasa!🥰🥰🥰

@Tarcatel, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim pentru feedback!

Te mai așteptăm în Comunitate.