la 27-01-2024 08:29 PM - editat ultima oară la 02-02-2024 08:19 AM de GeorgianaD
Salut! M-am hotărât să mă portez de la Vodafone la Orange.As avea câteva întrebări în privința asta! Am scris pe chat online,acolo mi-au spus ca durează 3 zile lucrătoare până mă contactează. 3-25 de zile lucrătoare până mă porteaza. Așa de mult durează? Funcționează bine în rețea?(internet, telefonie) Ce se întâmplă după acest termen de așteptare?(adica după ce mă contactează) S-ar rezolva mai repede dacă m-aș duce într-un magazin Orange? Este mai bună rețeaua Orange decât rețeaua Vodafone? Sau sunt la fel? Sper cat de curând să mă pot porta în rețeaua Orange. Vă mulțumesc pentru ca ați citit!!!
27-01-2024 08:56 PM - editat 27-01-2024 09:05 PM
Salut,
In calitate de client prepay portat din Vodafone, cred ca pot sa-ti raspund la intrebarile de mai sus.
Ca o mica completare, imi permit sa-ti recomand ca la portare sa fii foarte atent, sa nu te trezesti cu abonament! Nu mi s-a intamplat cand m-am portat eu, dar iti spun ca se poate intampla. Pentru ca angajatii din Shop/Store lucreaza pe comision in functie de numarul de abonamente facute. Deci, mare atentie la ce semnezi! Ar trebui sa ai doar o cerere de portare, si cam atat. Dar sa te uiti sa fie portare catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA. A doua este fostul Telekom Fix. E foarte important acest aspect. Deci, mare atentie!
De asemenea, daca ai un dispozitiv iPhone, iti recomand sa faci activarea cartelei cu numarul provizoriu intr-un alt telefon. Non-iPhone. Poate fi Android, sau orice alt feature-phone (aka "dumb phone").
In caz ca intampini probleme, te asteptam cu noutati.
De mentionat ca aceasta comunitate este formata in mare parte din clienti Orange, nu angajati Orange. Exista si angajati Orange, dar ei sunt reprezentati in mare parte de echipa de moderatori si manageri ai comunitatii Orange. Iar daca sunt angajati Orange, ii poti deosebi foarte usor pentru ca vor avea langa numele de utilizator sintagma "Angajat Orange". Deci ii poti deosebi foarte usor.
Mult succes cu portarea! Si daca mai ai intrebari sau intampini probleme, te asteptam in Comunitate. 🙂
la 01-02-2024 10:01 PM
Tot acolo m-am dus,doar am așteptat până mi-au scris să mă duc pe chat-ul orange. Probabil ei au rezolvat situația.
la 01-02-2024 10:03 PM
Aha…. Bine de stiut!
Ma bucur mult ca ai reusit!😄
la 04-02-2024 02:24 PM
@arsradu Cred ca sunt cel mai ghinionist om din România😭 Astăzi am primit un mesaj cum ca cererea mea de portare a fost anulată. Am scris la Vodafone ei au acceptat acest lucru .. deci nu e de vină vodafone-ul… Am scris pe chat iarăși mi-au zis ca așteaptă un respuns de la departamentul abilitat. Data trecută tot așa mi-au zis și am așteptat de luni până miercuri seara. Vă rog spune-mi ce să fac😭😭😭
04-02-2024 02:31 PM - editat 04-02-2024 02:34 PM
Mmmmm... Pai conteaza foarte mult motivul pentru care au anulat cererea. Nu ti-au dat si un motiv? Ca asa ar trebui. Poate seria SIM-ului nu era corecta sau ceva. Sau poate au incercat portare la OROC, caz in care da, e normal sa dea refuzat, pentru ca nu au servicii prepay. Dar oricum, ar trebui sa ai acolo motivul.
la 04-02-2024 02:33 PM
Nu mi-a spus nimic doar ca cererea de portare e anulată nu știu motivul…
04-02-2024 02:37 PM - editat 04-02-2024 02:37 PM
Trebuie intrebat in cazul asta. Intotdeauna trebuie sa ai si un motiv pentru refuzul portarii. Nu poti sa dai refuzat asa pur si simplu.
Ii dam noi de capat, nu-ti face griji! Se va rezolva cu siguranta. 🙂
la 04-02-2024 02:38 PM
Am întrebat de 2 ore… nu îmi răspunde.
la 04-02-2024 02:59 PM
În sfârșit mi-au răspuns. Au zis ca trebuie să aștept răspunsul departamentului abilitat….Ca data trecută offfff….
la 04-02-2024 05:16 PM
Din pacate trebuie intai sa vedem ce s-a intamplat cu portarea aia. In functie de asta, vedem ce e de facut. Dar sunt sigur ca intr-un fel sau altul, se va rezolva problema.
la 04-02-2024 06:47 PM
Mi-au zis ca trebuie să aștept 3 zile lucrătoare până v-a răspunde departamentul abilitat… Până o să se rezolve cred ca o să vină vara 😭😭😭 Offff ce să fac eu?
la 04-02-2024 06:55 PM
Nu ai ce face... Decat eventual sa mergi in acel shop si sa intrebi direct acolo. Dar mai ai rabdare un pic te rog. E weekend. E mai greu sa raspunda cineva. Dar sunt sigur ca se va rezolva.
la 06-02-2024 05:53 PM
Salut!
Am rezolvat situația cu problema mea..A fost o eroare din cauza weekendului. Am fost în la magazin și mi-au făcut altă cerere de portare. Trebuie doar să aștept până joi orele 13:00-18:00. Sper ca de data asta nu mai intervine nicio eroare. Multumesc!
06-02-2024 05:57 PM - editat 06-02-2024 06:02 PM
Salut,
Cu mare placere! Multumim frumos si noi de update! In caz ca inca intampini probleme, suntem aici si incercam sa te ajutam. Dar si eu sper sa nu fie nevoie.
la 09-02-2024 03:21 PM
la 09-02-2024 03:24 PM
@Tarcatel, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor