la 27-01-2024 08:29 PM - editat ultima oară la 02-02-2024 08:19 AM de GeorgianaD
Salut! M-am hotărât să mă portez de la Vodafone la Orange.As avea câteva întrebări în privința asta! Am scris pe chat online,acolo mi-au spus ca durează 3 zile lucrătoare până mă contactează. 3-25 de zile lucrătoare până mă porteaza. Așa de mult durează? Funcționează bine în rețea?(internet, telefonie) Ce se întâmplă după acest termen de așteptare?(adica după ce mă contactează) S-ar rezolva mai repede dacă m-aș duce într-un magazin Orange? Este mai bună rețeaua Orange decât rețeaua Vodafone? Sau sunt la fel? Sper cat de curând să mă pot porta în rețeaua Orange. Vă mulțumesc pentru ca ați citit!!!
27-01-2024 08:56 PM - editat 27-01-2024 09:05 PM
Salut,
In calitate de client prepay portat din Vodafone, cred ca pot sa-ti raspund la intrebarile de mai sus.
Ca o mica completare, imi permit sa-ti recomand ca la portare sa fii foarte atent, sa nu te trezesti cu abonament! Nu mi s-a intamplat cand m-am portat eu, dar iti spun ca se poate intampla. Pentru ca angajatii din Shop/Store lucreaza pe comision in functie de numarul de abonamente facute. Deci, mare atentie la ce semnezi! Ar trebui sa ai doar o cerere de portare, si cam atat. Dar sa te uiti sa fie portare catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA. A doua este fostul Telekom Fix. E foarte important acest aspect. Deci, mare atentie!
De asemenea, daca ai un dispozitiv iPhone, iti recomand sa faci activarea cartelei cu numarul provizoriu intr-un alt telefon. Non-iPhone. Poate fi Android, sau orice alt feature-phone (aka "dumb phone").
In caz ca intampini probleme, te asteptam cu noutati.
De mentionat ca aceasta comunitate este formata in mare parte din clienti Orange, nu angajati Orange. Exista si angajati Orange, dar ei sunt reprezentati in mare parte de echipa de moderatori si manageri ai comunitatii Orange. Iar daca sunt angajati Orange, ii poti deosebi foarte usor pentru ca vor avea langa numele de utilizator sintagma "Angajat Orange". Deci ii poti deosebi foarte usor.
Mult succes cu portarea! Si daca mai ai intrebari sau intampini probleme, te asteptam in Comunitate. 🙂
27-01-2024 08:45 PM - editat 27-01-2024 08:48 PM
Salut
Portarea durează în general 3 zile lucrătoare însă sunt și cazuri speciale care pot mari durata până la 25 zile.
Personal pentru mine semnalul Orange este super bun insa îți recomand să testezi semnalul in zona ta înainte de a te porta (atât acasă cât și în deplasări).
Daca ai posibilitatea sa te deplasezi in magazin pentru portare este și mai bine pentru că vei primi sim-ul provizoriu pe loc.
Portare ușoară.
27-01-2024 08:56 PM - editat 27-01-2024 09:05 PM
Salut,
In calitate de client prepay portat din Vodafone, cred ca pot sa-ti raspund la intrebarile de mai sus.
Ca o mica completare, imi permit sa-ti recomand ca la portare sa fii foarte atent, sa nu te trezesti cu abonament! Nu mi s-a intamplat cand m-am portat eu, dar iti spun ca se poate intampla. Pentru ca angajatii din Shop/Store lucreaza pe comision in functie de numarul de abonamente facute. Deci, mare atentie la ce semnezi! Ar trebui sa ai doar o cerere de portare, si cam atat. Dar sa te uiti sa fie portare catre Orange Romania SA, si NU Orange Romania Communications SA. A doua este fostul Telekom Fix. E foarte important acest aspect. Deci, mare atentie!
De asemenea, daca ai un dispozitiv iPhone, iti recomand sa faci activarea cartelei cu numarul provizoriu intr-un alt telefon. Non-iPhone. Poate fi Android, sau orice alt feature-phone (aka "dumb phone").
In caz ca intampini probleme, te asteptam cu noutati.
De mentionat ca aceasta comunitate este formata in mare parte din clienti Orange, nu angajati Orange. Exista si angajati Orange, dar ei sunt reprezentati in mare parte de echipa de moderatori si manageri ai comunitatii Orange. Iar daca sunt angajati Orange, ii poti deosebi foarte usor pentru ca vor avea langa numele de utilizator sintagma "Angajat Orange". Deci ii poti deosebi foarte usor.
Mult succes cu portarea! Si daca mai ai intrebari sau intampini probleme, te asteptam in Comunitate. 🙂
la 28-01-2024 08:35 PM
Salut! Nu prea am înțeles unde să fac activarea cartelei cu numărul provizoriu.Deci să pun cartela care o primesc în alt telefon? Eu am iPhone. După când îmi revine la nr meu de telefon principal o pun în iPhone-ul meu? Dacă nu am înțeles bine te rog să îmi explici. Îți mulțumesc!
28-01-2024 08:43 PM - editat 28-01-2024 08:44 PM
Salut,
Eu ziceam doar activarea initiala sa o faci intr-un alt telefon. Dar chiar si asa, e posibil sa nu rezolve problema, si sa trebuiasca sa faci oricum o inlocuire de SIM si dupa ce se finalizeaza portarea. Vedem la momentul respectiv.
Problema e ca iti ramane asociat numarul vechi (temporar) la iMessage. Deci, vezi intai daca e ok cu activare initiala intr-un alt telefon si introdus SIM-ul in telefonul tau dupa aceea. Daca nu....si in continuare ai problema asta la finalizarea portarii, va trebui sa faci o inlocuire de SIM.
Deci, mai pe scurt. Nu ziceam sa ramai cu SIM-ul intr-un alt telefon pana la finalizarea portarii. Ziceam doar ca prima data cand se introduce SIM-ul intr-un telefon, sa nu fie iPhone-ul tau.
la 30-01-2024 03:20 PM
Salut! Am o mare problema! Am fost luni la un magazin orange.Ei mi-au spus ca nu se poate sa ma portez la cartela prepay doar la abonament. Am scris pe chat-ul Orange toate detaliile dar,de ieri nu mi-a mai rezolvat situația. Imi tot spune să aștept. Te rog să mă ajuți! Îți mulțumesc!
la 30-01-2024 03:28 PM
Salutare!
Se poate face portarea pe cartela. Vezi daca primesti azi-maine raspuns sau, daca te grabesti, poti merge in alt magazin Orange.
Ar mai fi o varianta: faci portarea in Yoxo (la portare prima luna este gratuita) si, dupa aceasta prima luna (daca vrei sa ramai pe Yoxo, dar poti trece oricand dupa finalizarea portarii pe Orange), poti trece pe Orange la prepaid.
30-01-2024 03:38 PM - editat 30-01-2024 03:50 PM
Offf.... Oare de ce se tot practica chestiile astea in magazinele Orange? DE CE?!!! De ce sa minti clientul pe fata?
De retinut, pentru oricine mai citeste vreodata chestia asta:
NU EXISTA ASA CEVA! Singura situatie in care chiar nu se poate face portare la prepay este aceea in care operatorul la care vrei sa te portezi nu ofera servicii Prepay! ATAT!
Este o minciuna sfruntata sa spui ca nu poti face portare decat la abonament. Cred ca ar iesi un scandal monstru daca as intampina eu situatia asta intr-un magazin Orange. Din fericire nu s-a intamplat niciodata. Si am portat deja o gramada de prepay-uri pana acum.
Deci, mergi linistit in magazin si spune-le sa-ti faca portare PE PREPAY! Se poate! Iti garantez 100% ca se poate! NU VOR! Asta e alta treaba. Pentru ca vor sa-si faca targetul de abonamente. Dar NU EXISTA niciun fel de restrictie de genul asta la portare.
Portarea se poate face:
SINGURA conditie este ca operatorul la care te portezi (in cazul asta Orange Romania SA) sa suporte tipul asta de serviciu. Ceea ce suporta!
Cred ca ai nimerit intr-un magazin partener, nu Orange Shop. Sau magazin OROC (fostul Telekom Fix). Caz in care, da, la ei nu se poate decat pe abonament pentru ca nu ofera servicii prepay! Dar nu ai ce cauta la Orange Romania Communications SA.
Ne poti spune in ce magazin ai fost? Sa stiu cui ii dau 1 steluta pe Google Maps pentru minciuna.
la 30-01-2024 03:47 PM
Am in pascani pe str Ștefan Cel Mare,Bl A5,Scara B,parter.
la 30-01-2024 03:53 PM
Da, magazinul din Ștefan Cel Mare,Bl A5,Scara B este un Orange STORE, nu Orange SHOP. Diferenta o ai mai sus. Magazinele Orange STORE sunt parteneri Orange, nu magazine oficiale Orange.
Din pacate, in Pascani, observ ca e si singurul magazin. Deci nu prea ai de unde alege. Dar asta nu e un motiv sa nu-ti faca portare pe Prepay la Orange Romania SA (NU Communications SA, atentie!).
la 30-01-2024 03:57 PM
Îmi poți spune un orange shop unde mă pot duce și eu nu prea sunt în zona asta… sau cred ca nu găsesc eu. Să mai încerc în altă parte..
la 30-01-2024 04:01 PM
Poti cauta aici. Dar din nou: de preferat ar fi un Orange Shop. Nu Store. Si in niciun caz un magazin Orange Romania Communications. Acelea sunt magazine ale fostului Telekom. Nu ne intereseaza in cazul asta.
la 30-01-2024 03:57 PM
Acum mi-a picat fisa (legat de a zis @arsradu 😞 ti s-au propus si servicii fixe? Ar fi singurul caz in care nu s-ar putea face portarea catre prepaid (din cate stiu, OROC ofera exlusiv abonamente pe infrastructura Telekom si nu are astfel de servicii preplatite [similar Digi]).
la 30-01-2024 04:00 PM
la 30-01-2024 04:03 PM
Bun! Am scapat de partea in care s-ar fi putut apela la abonament. Incearca celelalte doua variante: al magazin sau Yoxo (si apoi din Yoxo in MyOrange e mult mai simplu).
https://www.yoxo.ro/help/pot-sa-trec-numarul-yoxo-pe-cartela-prepay/
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor