la 07-05-2024 08:25 AM - editat ultima oară la 08-05-2024 09:04 AM de DanielaH
la 07-05-2024 08:30 AM
Asa am patit si eu.deocamdata nu exista rezolvare
la 07-05-2024 09:57 AM
Reîncărcarea cu credit dintr-o aplicație bancară sau într-un magazin (automat de plăți) și activarea de opțiune cu minute din MyOrange ar putea fi un compromis pentru bonificația de net. Activarea din credit este funcțională, doar reîncărcarea (cu credit sau direct cu resurse) întâmpină momentan probleme.
la 07-05-2024 08:43 AM
Salutare!
Am pățit și eu de pe PC, de mai multe ori, dar a mers de pe telefon.
la 07-05-2024 09:44 AM
Servus,
Este bine dacă funcţionează doar că eu nu folosesc Smart Phone.
la 07-05-2024 08:49 AM
Salutare!
Ai un abonat care te poate ajuta? Posibil sa fie o problema temporara.
la 07-05-2024 09:41 AM
Servus,
Am vorbit deja la Orange şi nu ştiu nici ei când se va remedia.
07-05-2024 08:59 AM - editat 07-05-2024 09:04 AM
Salut,
Ai mai putea incerca sa adaugi numarul pe cont, si sa faci reincarcarea in felul asta. Ai aici un tutorial in sensul asta.
Vezi daca merge asa. Daca nu, din pacate, singura solutie ramane sa deschizi un ticket catre Orange, si sa astepti sa se solutioneze.
la 07-05-2024 09:39 AM
Servus,
Mulţumesc de sfat. Deja am cont şi numărul este adăugat în cont de câţiva ani!
N-am mai păţit aşa ceva până acum!
la 07-05-2024 09:08 AM
Buna la fel si la mine. Si am o urgenta si nu pot sa sun.
la 07-05-2024 09:15 AM
Incearca sa adaugi numarul pe cont inainte. Ai mai sus raspunsul meu. Vezi daca te ajuta.
De asemenea, poti reincarca prin mijloace alternative. Altex, eMag, aplicatia bancii (depinde de banca). Deci exista si solutii alternative, daca e urgent. Dar eventual incearca sa adaugi numarul pe cont, astfel incat sa poti face reincarcarea usuor pe viitor.
la 07-05-2024 10:04 AM
Eu am incarcat cu credit din aplicatia bancara, dupa care de pe telefon *100# si mi-am selectat optiunea Prepay. Recomand verificarea optiunilor prima data, nu coincid cu cele de pe site sau aplicatie.
la 07-05-2024 10:17 AM
Merge activarea opțiunii cu resurse din credit și din MyOrange. Activarea din SelfCare *100# nu îți oferă bonificația de net și nici punctele din Pinãta.... în caz că sunt importante.
la 07-05-2024 09:27 AM
Lipseste cursul valutar si nu se poate face plata😡
la 07-05-2024 09:46 AM
Servus,
Probabil că o fi ceva de acolo! Nu ştiu, pentru că eu nu am ajuns până acolo! Mesajul apărea imediat ce doream să validez numărul de telefon pentru încărcare
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor