anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot fi sunat de unele persoane

Bobanezu
Junior
Buna, mi-am pus cartela într-un telefon dual SIM in care era și o altă cartelă Orange, ulterior după ce mi-am cumpărat un telefon unele persoane nu mă mai pot apela. Nu am numere restricționate. Am o cartela Prepay. Mersi
1 Soluţie acceptată‚

Bobanezu
Junior

Rezolvat la 0312295467

Response By Email (Dragos) (02/07/2021 02.57 PM)
Numărul de referință al clientului: 210702-003986

 

Stimate client,

Vă mulțumim că ați contactat serviciul clienți Moto & Lenovo

Îmi pare rău să aud că întâmpinați o problemă cu Moto E6i ; Voi încerca să vă ofer cea mai bună asistență pentru a putea remedia problema prin pașii de depanare de mai jos:

 

1.Restartati telefonul

2. Verificati daca optiunile VoLTE, 4G calling sau/si Wifi calling sunt dezactivate. Intrati in Setari> Retea si internet> Retea mobila> Avansat. Daca aveti una dintre aceste optiuni active, va rog sa le dezactivati

3. Stergeti datele stocate de pe aplicatia "Telefon". Intrati in Setari> Aplicatii si notificari> Afisati toatel cele xx aplicatii> Telefon> Spatiul de stocare si memoria cache> Stergeti datele stocate

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

queensoft
Explorator
Probeaza cartela respectiva singura in telefonul acela. Probeaza cartela respectiva pe alt telefon. Probele, bineinteles, le faci cu persoanele care nu te pot apela. Cumva acele persoane sint toate intr-o singura retea? Sau in mai multe retele? Am patit asta, eu fiind pe Telekom, apoi pe Digi, cealalta persoana pe Telekom.

FLo1
#StarMember
@Bobanezu: Bun venit în Comunitate. Întrucât nu poți folosi decât un singur SIM la un moment dat, oricine te caută pe SIM1 când folosești SIM2 (și invers), va primi răspuns de indisponibilitate a destinatarului, ca atunci când ai avea telefonul închis sau fără semnal. E valabil și la momentul când utilizezi datele mobile, dar în special la apeluri.

Bobanezu
Junior
Toate sunt in rețeaua Orange, acum am un singur SIM, in acest telefon

FLo1
#StarMember
@Bobanezu: ai scris initial "mi-am pus cartela într-un telefon dual SIM in care era și o altă cartelă Orange", iar apoi revii cum că "acum am un singur SIM in telefon". Deci care e situația? Nu contează că ai 2 SIMuri de la operatori diferiți sau de la același operator.

Bobanezu
Junior
Hai sa clarificam, mi s-au stricat telefonul, am pus cartela mea in telefonul soției, astfel au fost 2 SIM, SIM ei a fost cel de date etc, după ce mi-am luat telefon am pus doar cartela mea și de atunci nu am mai putut fi sunat, inclusiv de soție

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! În alt telefon ai încercat să vezi dacă îți funcționează? Dacă îți funcționează, atunci vezi să nu ai probleme cu semnalul, adică încearcă de la conexiuni-rețele mobile-mod rețea ( 2g/3g) și vezi dacă se schimbă ceva! Mă gândesc că telefonul poate fi mai slab la semnal și în anumite momente semnalul să fluctueze, iar atunci pierzi apelurile. Poți să-i dai și un restart după ce comuți! Succes!

delfinas
#StarMember
Deci in alt telefon a mers, dar in cel nou sunt probleme. Ce telefon ai si de unde l-ai luat?

RafaHelper
#StarMember
Salut @Bobanezu, Ne poți spune ce telefon utilizezi împreuna cu aceea cartela? Folosești cartela in tara sau in afara tarii?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
E clar că ai probleme cu telefonul, de semnal sau conexiune. Încearcă și o altă cartelă în el și vezi ce face.

Bobanezu
Junior
Cartela in alt telefon funcționează, cel puțin o persoană din cele ce nu mă puteau suna au reușit. Telefonul este un Motorola (6i) sper că am nimerit cu modelul, daca nu revin. Telefonul e nou.

RafaHelper
#StarMember
Posibil sa fie o problema cu telefonul, încearcă sa ceri ajutor din partea producătorului la acest număr: 0312295467 Sa ne spui si noua daca te-au ajutat.

delfinas
#StarMember
Inseamna ca e o pb cu telefonul, o incompatibilitate dintre el si SIM. Nu poti fi sunat de anumite persoane sau de nimeni? Tu ii poti apela?

delfinas
#StarMember
Modelul asta are Android 10 Go Edition, s-ar putea de aici sa fie problemele. "Din dorinta de a dezvolta piata device-urilor low-end, Google a lansat proiectul Android Go. Acesta este un sistem de operare bazat pe Android Oreo, din care au fost eliminate o serie de optiuni si functii, astefel incat sa poata rula foarte bine si pe smartphone-uri cu resurse hardware modeste. Android Go (sau Android Ore0 Go Edition) este dedicat in special device-urilor cu 1 GB RAM si CPU modest. In esenta, Android Go este o versiune usoara a Android 8.0 Oreo, fiind focusat pe trei zone de optimizare: - sistem de operare – din acesta au fost scoase functii si optiuni pentru sporirea performantelor - Google Play Store – gasim un Google Play Store dedicat pentru Android Go, in a carui prima pagina gasim aplicatiile optimizate pentru acest sistem “light” - Aplicatii dedicate pentru Android Go – Google a redesenat o serie din aplicatiile de baza, special pentru aceasta versiune. Gmail Go, Google Map Go, Google Assistant Go, YouTube Go, aplicatia Google si altele." https://sofunmobile.com/ce-este-android-go-si-pe-ce-smartphone-il-gasim-instalat/

Bobanezu
Junior

Rezolvat la 0312295467

Response By Email (Dragos) (02/07/2021 02.57 PM)
Numărul de referință al clientului: 210702-003986

 

Stimate client,

Vă mulțumim că ați contactat serviciul clienți Moto & Lenovo

Îmi pare rău să aud că întâmpinați o problemă cu Moto E6i ; Voi încerca să vă ofer cea mai bună asistență pentru a putea remedia problema prin pașii de depanare de mai jos:

 

1.Restartati telefonul

2. Verificati daca optiunile VoLTE, 4G calling sau/si Wifi calling sunt dezactivate. Intrati in Setari> Retea si internet> Retea mobila> Avansat. Daca aveti una dintre aceste optiuni active, va rog sa le dezactivati

3. Stergeti datele stocate de pe aplicatia "Telefon". Intrati in Setari> Aplicatii si notificari> Afisati toatel cele xx aplicatii> Telefon> Spatiul de stocare si memoria cache> Stergeti datele stocate