anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot activa optiunea 6 euro 1 an

Andreig2
Junior

am câștigat opțiunea de 6 euro 1 an, am primit sms, dar in aplicație nu mi a apărut sa o activezi, știe cineva dacă e normal sa dureze atât?

15 Răspunsuri 15

MihaiC99
Campion

Salut,

Este normal sa dureze câteva ore până la atribuirea opțiunii in contul my Orange.

Accesează contul my Orange atât din browser cât și din aplicația  și vezi daca opțiunea apare în secțiunea abonamente și opțiuni.

Daca tot nu apare (3-4 ore), va trebui sa contactezi serviciul clienți prin chatul din aplicație (ai posibilitatea de a atașa poza cu SMS-ul de confirmare a câștigării opțiunii) unde ceri transferul către un operator și detaliezi problema.

Eu am reușit să rezolv problema astfel.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Andreig2

Cred ca exista probleme cu aceste opțiuni castigate si pentru a rezolva situația ta va trebui sa iei legătura cu Orange direct. Poți face acest lucru din aplicația My Orange, Altele > Contact și feedback > Scrie-ne sau poți folosi chatul Djingo si sa ceri transfer operator după introducerea datelor personale. https://www.orange.ro/contact/

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ideea este să nu mai fi primit această opțiune cadou. Dacă nu ai mai primit-o până acum, așteaptă și poate se rezolvă.

Dacă nu, le scrii din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.

Baftă!

alterego
Cunoscător

@Andreig2 eu am avut-o și a dispărut subit 😁

DanielaH
Moderator

@Andreig2, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare!

Colegii noștri lucrează în acest moment la remedierea situației. Mulțumim pentru înțelegere.

@DanielaH vedeți că se poate rezolva pentru toată lumea 😀 (dar încă nu s-a rezolvat)

au trecut 6 ore, este normal?

@Andreig2  nu este normal.

Deschide o sesizare in acest sens prin chatul din aplicație. Cere transferul către un operator, descrie problema și atașează un screenshot cu SMS -ul primit. Nu uita sa ceri și un număr al sesizării.

Am fat mesaj, au spus ca o sa rezolve problema cât mai repede, dar vad ca nu s a rezolvat nimic încă, o sa mai aștept sa vad dacă se rezolva

Din păcate, rezolvarea problemei poate dura și câteva zile. De aceea este important sa faci sesizare și să ai un numar al sesizării. În caz că nu se rezolva într-un termen rezonabil să poți face reclamație sau sa poți cere compensații.

Ca exemplu negativ, am întâmpinat o situație similară care a fost soluționată în 17 zile, în ciuda faptului că am intervenit constant, escaladând problema la fiecare două zile.

Am văzut ca au trecut câteva ore și încă nu s a rezolvat nimic, sper sa nu aștept asa mult

alterego
Cunoscător

încă nu s-a rezolvat

nu s a rezolvat nimic

S a rezolvat ieri seară, nu a durat chiar asa mult