la 10-07-2025 04:29 PM
Am avut prepay și activat Yoxo pe el. Am renunțat la Yoxo de ~2 luni si nu am mai avut nevoie de telefonie deoarece sunt in U.S. Acum intru pe contul My Orange si numărul pare ca nu mai există, am incercat să-l reîncarc cu credit din aplicația online si îmi spune 'Numarul nu este de tip PrePay sau abonament reîncărcabil'. Ce trebuie sa fac sa îmi reactivez numărul PrePay?
10-07-2025 04:46 PM - editat 10-07-2025 05:13 PM
Salutare!
Ai detalii despre modul de recuperare a unui număr după închiderea unui abonament Yoxo mai jos:
Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai optat pentru păstrarea numărului pe PrePay, numărul tău a intrat în carantină pentru 60 de zile. În această perioadă, poți solicita reactivarea numărului.
1. Dacă au trecut mai puțin de 60 de zile de la închiderea abonamentului, poți recupera numărul astfel:
2. Dacă au trecut mai mult de 60 de zile de la închiderea abonamentului, posibil că numărul sa fi fost realocat și nu mai poate fi recuperat.
Daca ai optat la închiderea abonamentului pentru trecerea la prepay găsești detalii aici.
Ca prim pas ar fi recomandat să contactezi Serviciul Clienți YOXO prin chat din aplicația mobilă sau să mergi într-un magazin Orange pentru informatii suplimentare.
10-07-2025 04:46 PM - editat 10-07-2025 05:13 PM
Salutare!
Ai detalii despre modul de recuperare a unui număr după închiderea unui abonament Yoxo mai jos:
Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai optat pentru păstrarea numărului pe PrePay, numărul tău a intrat în carantină pentru 60 de zile. În această perioadă, poți solicita reactivarea numărului.
1. Dacă au trecut mai puțin de 60 de zile de la închiderea abonamentului, poți recupera numărul astfel:
2. Dacă au trecut mai mult de 60 de zile de la închiderea abonamentului, posibil că numărul sa fi fost realocat și nu mai poate fi recuperat.
Daca ai optat la închiderea abonamentului pentru trecerea la prepay găsești detalii aici.
Ca prim pas ar fi recomandat să contactezi Serviciul Clienți YOXO prin chat din aplicația mobilă sau să mergi într-un magazin Orange pentru informatii suplimentare.
la 11-07-2025 05:24 AM
Salutare!
Dacă ultimul serviciu activ a fost Yoxo, numărul se pierde după 2 luni de la închidere.
Întrebarea este următoarea: ai nevoie de numărul respectiv sau îți trebuie un număr oarecare?
la 11-07-2025 06:40 PM
Inca nu au trecut 2 luni se pare. Am nevoie de numarul respectiv. Am luat legatura cu Yoxo si astept raspuns de la ei.
la 11-07-2025 08:50 PM
Dacă nu au trecut cele 2 luni, ar trebui să fie disponibil la reactivare în aplicație. Totuși, așteaptă și răspunsul celor de la suport.
la 15-07-2025 09:25 AM
@Cristib2, s-a rezolvat situația cu numărul Yoxo? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor