anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Credit nealocat

Camelia_BM
Junior entuziast

Bună ziua, cu cine trebuie să iau legătura pentru situația următoare:

În data de 02.07.2025 am trecut de pe Yoxo pe Orange Prepay, cu mesaj de inchidere abonament Yoxo si acceptare in reteaua Orange. Mi s-a comunicat ca am credit valabil până în data de 04. iulie. În data de 03 iulie am reîncărcat cartela, cu 5 euro, dar nu am primit mesaj de confirmare. În data de 5 iulie m-am trezit că nu mai pot efectua apeluri, și la verificarea creditului am cosntatat că nu s-a alocat reîncărcarea.

Am luat legătura cu firma prin care am efectuat reîncărcarea, am primit codul de confirmare  și toate datele si mi s-a spus ca cei de la Orange gestioneaza problema.

Acum de 2 ore incerc sa iau legatura cu cineva si nu reusesc nicicum. Menionez ca sun de pe un alt numar care nu este alocat in reteaua Orange.

Ce e de facut?

 

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Campion

Buna @Camelia_BM ,

Poți încerca să-i contactezi și din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa poze cu dovada încărcării cu credit.

My Orange app - altele - feedback și contact - Scrie-ne 

Poți verifica și în secțiunea Detalii convorbiri din My Orange dacă s-a alocat creditul și, în lipsa unei opțiuni active, dacă acesta s-a consumat rapid (au mai existat astfel de situații).

RafaHelper
#StarMember

Salut @Camelia_BM

Daca nu ai aplicația mobila My Orange poți încerca chat Djingo din pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/
Scrie transfer operator in chat după introducerea datelor pentru a fi transferat la un agent.

DanielaH
Moderator

@Camelia_BM, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?