07-07-2025 09:31 AM - editat 07-07-2025 09:33 AM
Bună ziua, cu cine trebuie să iau legătura pentru situația următoare:
În data de 02.07.2025 am trecut de pe Yoxo pe Orange Prepay, cu mesaj de inchidere abonament Yoxo si acceptare in reteaua Orange. Mi s-a comunicat ca am credit valabil până în data de 04. iulie. În data de 03 iulie am reîncărcat cartela, cu 5 euro, dar nu am primit mesaj de confirmare. În data de 5 iulie m-am trezit că nu mai pot efectua apeluri, și la verificarea creditului am cosntatat că nu s-a alocat reîncărcarea.
Am luat legătura cu firma prin care am efectuat reîncărcarea, am primit codul de confirmare și toate datele si mi s-a spus ca cei de la Orange gestioneaza problema.
Acum de 2 ore incerc sa iau legatura cu cineva si nu reusesc nicicum. Menionez ca sun de pe un alt numar care nu este alocat in reteaua Orange.
Ce e de facut?
07-07-2025 09:58 AM - editat 07-07-2025 10:48 AM
Buna @Camelia_BM ,
Poți încerca să-i contactezi și din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa poze cu dovada încărcării cu credit.
My Orange app - altele - feedback și contact - Scrie-ne
Poți verifica și în secțiunea Detalii convorbiri din My Orange dacă s-a alocat creditul și, în lipsa unei opțiuni active, dacă acesta s-a consumat rapid (au mai existat astfel de situații).
la 07-07-2025 12:09 PM
Salut @Camelia_BM,
Daca nu ai aplicația mobila My Orange poți încerca chat Djingo din pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/
Scrie transfer operator in chat după introducerea datelor pentru a fi transferat la un agent.
la 08-07-2025 10:03 AM
@Camelia_BM, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor