anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi s-a dezactivat optiunea automat la 7 zile dupa activare

Lucian_19
Începător
A mai patit cineva sa isi activeze optiunea de 6 euro ( nelimitat orange, 6GB internet, 2000 min nationale) si aceasta sa i se dezactiveze automat. Activata in 1 iulie, iar astazi 7 iulie nu mai am nimic. Totul e 0 in Cronos.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri. Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere. Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

FLo1
#StarMember
@Lucian: Poti prezenta capturile de ecran cu mesajul de incarcare si cel cu creditul actual? Vezi sa stergi numarul de telefon din mesaj.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru postare. Vom verifica cu colegii de la departamentul tehnic și vom reveni cu detalii.

RaresRN1
Junior
Si eu am patit ceva la fel.. doar ca mie imi apare activa optiunea si nu pot sa sun ca zice ca nu am suficient credit.. ma tem ca ceva hacker o bagat mana unde nu trebe.. astept de 28 de min pe relatii clienti si nu raspunde nimeni.. bataie de joc

RaresRN1
Junior
Este o problema tehnica o sa se rezolve pana la ora 12 si o sa ne intre minutele si tot ce am avut inapoi.. deci colegi moderatori fiti mai activi cu oamenii pe aiceea sa le dati informatii cat mai rapide, zic si eu

gerhgtrbg
Junior
La fel si mie, e bataie de joc.Daca aveam ceva important de facut de dimineata si avea nevoie de internet sau minute ?

FPK_Ramon
Începător
Si eu am avut aceeasi problema. Ar fi trebuit sa am opriunea activa pana pe data de 16.07.2020 Dar mi-am incarcat azi din nou cartela. Sper sa nu cumva sa imi dea optiunea veche si sa mi-o scoata pe asta noua... Totusi am platit acu degeaba pentru o alta optiune

DanielaH
Moderator
În acest moment, o parte din clienții PrePay nu își pot ultiliza resursele deși opțiunea este încă activă. Colegii noștri de la departamentul tehnic fac demersurile necesare pentru remedierea într-un timp cât mai redus. Vom reveni aici în Comunitate când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

Lucian_19
Începător
Da, cum spunea cineva mai sus, in caz de urgenta .... trist. Eu am reincarcat si reactivat optiunea, nu imi permit sa astept pana la ora 12 cand va solutiona depart. tehnic situatia. Voi cere intr-o sesizare returnarea creditului. Cat despre varianta cu reincarcatul in conditiile in care nu ai o alta resursa (PC, prieten prin preajma) si mai trist .... Poate Orange ar trebui sa caute o solutie prin care accesul in MyOrange sa fie valid/gratuit chiar daca nu ai date mobile pe telefonul.

Axel_1
Începător
Exact asta am pățit și eu azi

Adrian_34
Începător
Am acceasi problema ,am fost si la sediul Orange unde mi s-a zis ca pana in 12 jumate problema e gata .Este ora 13 si nimic si chiar aveam nevoie urgenta sa dau cateva telefoane !!! Este inadmisibil lentoarea cu care se misca lucrurile !!!!

b0gdan_
Începător
Acum 2 minute am sunat si mi s-a spus ca pana la ora 2 rezolva , ne cam duce cu zaharelul

Alexandraaaa
Începător
Tocmai am pățit și eu același lucru, având in vedere ca mi-am reîncărcat numărul pe 1 Iulie cu 6€..azi ma trezesc ca nu mai pot apela..sper sa se rezolve cât mai curând!!!!!

Adrian_34
Începător
Draga Orange esti sub orice critica ,nici dupa atatea ore nu ai remediat problema !!! Va urma o plangere al ANPC !!!

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată în cursul zilei de ieri. Vă mulțumim tuturor pentru înțelegere. Ne puteți confirma, vă rog, că totul este în regulă și că puteți folosi resursele din opțiune?