anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] 0 euro credit dupa reincarcare

Hanna1638
Începător
O prietena si-a incarcat telefonul, avea minute si internet cateva ore, dar dupa aceea nu mai mergea. De ce? Am incercat sa apelam la *100# dar in mesaj au scris doar ca are 0 euro credit.
1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil
S-a consumat creditul inainte sa se reactiveze optiunea.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Anonim
Neaplicabil
S-a consumat creditul inainte sa se reactiveze optiunea.

Anca07
#StarMember
Buna Hanna. Poti sa ne dai cateva detalii in plus? De ex, daca prietena ta si-a activat o extraoptiune sau si-a incarcat cu credit cartela? De asemeni, poate fi ceva de moment, de la retea, in cazul in care a fost activata o extraoptiune. Revino cu detalii te rog.

DanielaH
Moderator
@Hanna1638, s-a clarificat situația cu reîncărcarea? Este totul în regulă?

Hanna1638
Începător
Mai tarziu a primit un mesaj in care scria ca a consumat datele deja . Dar nu avea cum pentru ca si-a incarcat cartela in urma cu cateva ore. Ziua urmatoare si-a incarcat inca odata cartela . Noroc ca nu s-a intimplat iarasi. Deci s-a rezolvat problema