anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare dubla cu optiunea 5 euro

Olioti
Junior
Am incarcat din gresala de doua ori optiunea 5 euro credit. Ce se intampla acum?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Cred că cel mai bine ar fi să contactezi Serviciul clienți și să rezolve problema cumva. O poți face prin Chat Djingo sau la numărul 300, etc. Ai aici toate modalitățile de contactare a Serviciului clienți: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange De asemenea, mai ai ai un topic asemănător aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2711466-reincarcat-numar-gresela Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Cred că cel mai bine ar fi să contactezi Serviciul clienți și să rezolve problema cumva. O poți face prin Chat Djingo sau la numărul 300, etc. Ai aici toate modalitățile de contactare a Serviciului clienți: https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange De asemenea, mai ai ai un topic asemănător aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2711466-reincarcat-numar-gresela Succes!

Olioti
Junior
Am incercat cu Djingo, dar pentru operator live mi s-a spus ca intrebarea se va procesa in 72 ore. Voi incerca acum cu 300. Merci pentru raspuns!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cu plăcere!

delfinas
#StarMember
Daca ai facut reincarcarea de pe un abonament sau la un magazin Orange, in 24 de ore ti se pot restitui banii pe cea de-a doua reincarcare. Daca ai reincarcat cu cardul, nu poti recupera banii. Teoretic, ar trebui sa-ti ramana optiunea valabila pt luna viitoare sau o poti transforma in credit la *100#.

arsradu
#StarMember
Daca nu ma insel, optiunile se cumuleaza, iar beneficiile incluse se aduna.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Olioti, mulțumim pentru marcarea soluției! Ai luat legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți? Cum s-a soluționat situația?

Sorin06
Începător
Cam greu! Nu mai poți lua legătura cu serviciul clienți ... prin numărul 300 sau cel cu 0374300... ești plimbat între opțiuni și nu reușești să dai de un consultant. La chat Djingo am fost anunțat că voi primi un răspuns în 72 de ore. Singura soluție: - te duci și bați la poartă. Nasol pe vremuri din acestea