Salutare!
Cred că cel mai bine ar fi să contactezi Serviciul clienți și să rezolve problema cumva. O poți face prin Chat Djingo sau la numărul 300, etc.
Ai aici toate modalitățile de contactare a Serviciului clienți:
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
De asemenea, mai ai ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2711466-reincarcat-numar-gresela
Succes!
Salutare!
Cred că cel mai bine ar fi să contactezi Serviciul clienți și să rezolve problema cumva. O poți face prin Chat Djingo sau la numărul 300, etc.
Ai aici toate modalitățile de contactare a Serviciului clienți:
https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange
De asemenea, mai ai ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2711466-reincarcat-numar-gresela
Succes!
Daca ai facut reincarcarea de pe un abonament sau la un magazin Orange, in 24 de ore ti se pot restitui banii pe cea de-a doua reincarcare.
Daca ai reincarcat cu cardul, nu poti recupera banii. Teoretic, ar trebui sa-ti ramana optiunea valabila pt luna viitoare sau o poti transforma in credit la *100#.
Cam greu! Nu mai poți lua legătura cu serviciul clienți ... prin numărul 300 sau cel cu 0374300... ești plimbat între opțiuni și nu reușești să dai de un consultant. La chat Djingo am fost anunțat că voi primi un răspuns în 72 de ore. Singura soluție: - te duci și bați la poartă. Nasol pe vremuri din acestea