la 09-04-2023 11:28 AM
Salutare tuturor! Ieri, 8 Aprilie 2023, un angajat al unui magazin Orange Smart Shop din Municipiul Bacău a refuzat să îmi porteze un număr de telefon aflat pe cartelă preplătită în rețeaua Vodafone în rețeaua Orange tot pe cartelă preplătită, invocând faptul că portarea nu se poate efectua decât direct pe un abonament Orange! A trebui să părăsesc magazinul, am sesizat însă în scris ANCOM.
la 09-04-2023 11:36 AM
Buna Adi,
Din ce stiu, si sper sa nu ma insel, e corect. Portarea se face pe abonament orange. Am gasit detalii si aici: https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-prepay-in-reteaua-orange-15450 unde ultima afirmatie adaugata este ca portarea se face de pe prepay pe abonament ORO.
Duminica cu soare!🌞
la 09-04-2023 11:43 AM
Răspunsul tău este unul eronat. În data de 2 Aprilie 2023, am inițiat o cerere de portare care trebuia să se finalizeze pe 5 Aprilie 2023. Pe 3 Aprilie însă am anulat cererea de portare, am considerat că mă pripisem. Fata angajată a procedat corect. Tipul de ieri însă, era ahtiat după targetul personal de abonamente și de comisioane. Să propui abonament înseamnă marketing. Să minți și să trimiți clientul la plimbare, refuzând inițierea unei cereri de portare este caz de ANCOM.
la 09-04-2023 01:57 PM
Salut Adi,
Portarea, dupa cum stiai si tu foarte bine, se poate face si fara un abonament. De fapt, se poate face si de pe abonament pe abonament, si de pe abonament pe prepay, si de pe prepay pe abonament, si de pe prepay pe prepay. Pentru ca nu are nicio relevanta ce fel de servicii foloseai la fostul operator. Ceea ce conteaza este ca noul operator (in cazul asta Orange) sa le suporte.
Iar ceea ce s-a intamplat in magazin nu e decat o incercare (esuata, din fericire) a angajatilor de a-si face target-ul la abonamente. Pentru ca, aparent, pentru Orange, nu conteaza sa aiba clienti multumiti, ci clienti abonati. Pana cand mentalitatea asta nu se va schimba, astfel incat angajatii sa nu mai fie impinsi de la spate sa faca cat mai multe abonamente, indiferent daca clientul isi doreste sau nu asta, din pacate o sa tot dai de problema asta.
la 09-04-2023 03:38 PM
Foarte bine ai facut. Portarea se face cum vrei tu, indiferent ca e la abonament-cartela sau orice alt scenariu. Au incercat sa te vrajeasca pentru ca la multi merge.
la 16-04-2023 11:30 AM
Recomandarea mea este sa faci portare pe YOXO, pui si un cod de reducere, ai prima luna gratuit, apoi, peste 2 luni treci pe cartela orange din setari la yoxo. Daca alegi optiunea de 19, lei, cu prima luna gratuit, vei avea in medie 9,5 lei pe luna. Poate optiunea de 19, lei yoxo e mult mai avantajoasa pentru tine decat o cartela orange cu minim 28, lei lunar (optiune de 5e).
la 12-09-2023 12:17 PM
Am patit exact acelas lucru ieri , cu sotia , in magazinul Orange din Vivo Constanta. Am fost refuzati cu "revenire luna viitoare" , pentru ca nu merge "momentan" facuta portarea decat la abonament. Am deschis deja un raport la ANCOM si am luat si legatura cu Orange Romania. Sa vedem ce iese. Asa ceva TREBUIE sa reprezinte o incalcare a legii si trebuie pedepsita ca atare !
la 12-09-2023 04:40 PM
Simt nevoia unei intrebari: portarea catre Orange implica si servicii fixe prin infrastructura OROC (fostul Telekom) pentru a se face Orange Love? Daca raspunsul este afirmativ, atunci abonamentul este unica varianta disponibila.
OROC (fostul Telekom fix) si Digi sunt singurii operatori care nu au prepaid.
12-09-2023 04:45 PM - editat 12-09-2023 04:51 PM
Portarea in sine, nu. Asta daca vorbim doar de serviciile mobile. Daca vorbim de serviciile fixe...cam da.
Cu toate ca are si Orange Romania fibra proprie, din cate stiu, in majoritatea locurilor (si banuiesc ca asta a fost si motivul pentru care s-a facut achizitia serviciilor fixe de le Telekom), infrastructura este cea e fostului Telekom (actualmente OROC).
Iar pe contract, daca nu ma insel, sunt trecute ambele. Deci....cam da.
la 12-09-2023 04:45 PM
Nu exista asa ceva ! Portarea se face in orice metoda posibila . Lucru confirmat telefonic ASTAZI de catre o angajata din Servicii Clienti !
12-09-2023 04:48 PM - editat 12-09-2023 04:56 PM
Portarea la servicii mobile, da. "Portarea" (nici nu stiu daca e corect folosit termenul in contextul asta) pentru servicii fixe (internet fix & TV, de exemplu), e conditionata de disponibilitatea lor la operatorul acceptor. 🙂
Si dupa cum zicea si Pololica, nu exista servicii fixe pe prepay. Deci...depinde ce anume s-a cerut. Daca s-a cerut doar portarea numerelor de telefon, aia se poate face si pe prepay. In ceea ce privesc serviciile fixe insa...acolo nu exista decat oferta de abonament.
12-09-2023 04:54 PM - editat 12-09-2023 05:00 PM
Aia din orange shop vivo așa fac de obicei, când e vorba de schimbare de sim la prepay ori o portare pe prepay mereu găsesc scuze. Dacă zici ca vrei abonament imediat se poate. Eu când am vrut sa ii fac schimbare de sim lui tata ziceau ca au probleme cu sistemul și doar dacă trec pe abonament se poate face schimbarea. Am sunat pe loc la 300 și am sesizat vrăjeala angajaților din magazin. După o ora am fost sunat de la magazin sa vin sa îmi facă schimbarea de sim pt cartela lui tata. Ca sa vezi ca prin minune numai aveau nici o problema de sistem. Bineînțeles ca fătuca de acolo sa uitat foarte urat la mine se vedea ca face in scârbă înlocuirea de sim
la 12-09-2023 05:21 PM
Pai daca le-ai stricat zenul si nu isi mai indeplinesc target-ul de vanzari abonamente... Sigur ca o sa se uite urat la tine.
la 15-09-2023 11:15 PM
ancom ... solutia finala....
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor