anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recuperare număr prepay

Cristib2
Începător

Am avut prepay și activat Yoxo pe el. Am renunțat la Yoxo de ~2 luni si nu am mai avut nevoie de telefonie deoarece sunt in U.S. Acum intru pe contul My Orange si numărul pare ca nu mai există, am incercat să-l reîncarc cu credit din aplicația online si îmi spune 'Numarul nu este de tip PrePay sau abonament reîncărcabil'. Ce trebuie sa fac sa îmi reactivez numărul PrePay? 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai detalii despre modul de recuperare a unui număr după închiderea unui abonament Yoxo mai jos:

Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai optat pentru păstrarea numărului pe PrePay, numărul tău a intrat în carantină pentru 60 de zile. În această perioadă, poți solicita reactivarea numărului.

1. Dacă au trecut mai puțin de 60 de zile de la închiderea abonamentului, poți recupera numărul astfel:

  • Dacă nu mai ai cartela SIM sau ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange cu Cartea de identitate pentru a solicita trecerea pe PrePay.
  • Dacă ai încă cartela SIM, poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO pentru reactivare.

2. Dacă au trecut mai mult de 60 de zile de la închiderea abonamentului, posibil că numărul sa fi fost realocat și nu mai poate fi recuperat.

Daca ai optat la închiderea abonamentului pentru trecerea la prepay găsești detalii aici.

Ca prim pas ar fi recomandat să contactezi Serviciul Clienți YOXO prin chat din aplicația mobilă sau să mergi într-un magazin Orange pentru informatii suplimentare.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai detalii despre modul de recuperare a unui număr după închiderea unui abonament Yoxo mai jos:

Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai optat pentru păstrarea numărului pe PrePay, numărul tău a intrat în carantină pentru 60 de zile. În această perioadă, poți solicita reactivarea numărului.

1. Dacă au trecut mai puțin de 60 de zile de la închiderea abonamentului, poți recupera numărul astfel:

  • Dacă nu mai ai cartela SIM sau ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange cu Cartea de identitate pentru a solicita trecerea pe PrePay.
  • Dacă ai încă cartela SIM, poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO pentru reactivare.

2. Dacă au trecut mai mult de 60 de zile de la închiderea abonamentului, posibil că numărul sa fi fost realocat și nu mai poate fi recuperat.

Daca ai optat la închiderea abonamentului pentru trecerea la prepay găsești detalii aici.

Ca prim pas ar fi recomandat să contactezi Serviciul Clienți YOXO prin chat din aplicația mobilă sau să mergi într-un magazin Orange pentru informatii suplimentare.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Dacă ultimul serviciu activ a fost Yoxo, numărul se pierde după 2 luni de la închidere. 

Întrebarea este următoarea: ai nevoie de numărul respectiv sau îți trebuie un număr oarecare? 

Cristib2
Începător

Inca nu au trecut 2 luni se pare. Am nevoie de numarul respectiv. Am luat legatura cu Yoxo si astept raspuns de la ei.

Dacă nu au trecut cele 2 luni, ar trebui să fie disponibil la reactivare în aplicație. Totuși, așteaptă și răspunsul celor de la suport. 

DanielaH
Moderator

@Cristib2, s-a rezolvat situația cu numărul Yoxo? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?