la 07-07-2025 12:33 PM - editat ultima oară la 14-07-2025 02:08 PM de DanielaH
la 07-07-2025 12:51 PM
Salut,
Este normal sa dureze câteva ore până la atribuirea opțiunii in contul my Orange.
Accesează contul my Orange atât din browser cât și din aplicația și vezi daca opțiunea apare în secțiunea abonamente și opțiuni.
Daca tot nu apare (3-4 ore), va trebui sa contactezi serviciul clienți prin chatul din aplicație (ai posibilitatea de a atașa poza cu SMS-ul de confirmare a câștigării opțiunii) unde ceri transferul către un operator și detaliezi problema.
Eu am reușit să rezolv problema astfel.
la 07-07-2025 12:55 PM
Salut @Andreig2,
Cred ca exista probleme cu aceste opțiuni castigate si pentru a rezolva situația ta va trebui sa iei legătura cu Orange direct. Poți face acest lucru din aplicația My Orange, Altele > Contact și feedback > Scrie-ne sau poți folosi chatul Djingo si sa ceri transfer operator după introducerea datelor personale. https://www.orange.ro/contact/
la 07-07-2025 12:55 PM
Salutare!
Ideea este să nu mai fi primit această opțiune cadou. Dacă nu ai mai primit-o până acum, așteaptă și poate se rezolvă.
Dacă nu, le scrii din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.
Baftă!
la 07-07-2025 01:39 PM
@Andreig2 eu am avut-o și a dispărut subit 😁
la 07-07-2025 01:52 PM
@Andreig2, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare!
Colegii noștri lucrează în acest moment la remedierea situației. Mulțumim pentru înțelegere.
la 07-07-2025 02:29 PM
@DanielaH vedeți că se poate rezolva pentru toată lumea 😀 (dar încă nu s-a rezolvat)
la 07-07-2025 03:49 PM
au trecut 6 ore, este normal?
07-07-2025 03:53 PM - editat 07-07-2025 03:53 PM
@Andreig2 nu este normal.
Deschide o sesizare in acest sens prin chatul din aplicație. Cere transferul către un operator, descrie problema și atașează un screenshot cu SMS -ul primit. Nu uita sa ceri și un număr al sesizării.
la 07-07-2025 05:51 PM
Am fat mesaj, au spus ca o sa rezolve problema cât mai repede, dar vad ca nu s a rezolvat nimic încă, o sa mai aștept sa vad dacă se rezolva
la 07-07-2025 06:00 PM
Din păcate, rezolvarea problemei poate dura și câteva zile. De aceea este important sa faci sesizare și să ai un numar al sesizării. În caz că nu se rezolva într-un termen rezonabil să poți face reclamație sau sa poți cere compensații.
Ca exemplu negativ, am întâmpinat o situație similară care a fost soluționată în 17 zile, în ciuda faptului că am intervenit constant, escaladând problema la fiecare două zile.
la 07-07-2025 08:24 PM
Am văzut ca au trecut câteva ore și încă nu s a rezolvat nimic, sper sa nu aștept asa mult
la 08-07-2025 06:01 AM
încă nu s-a rezolvat
la 08-07-2025 09:12 AM
nu s a rezolvat nimic
la 09-07-2025 10:07 PM
S a rezolvat ieri seară, nu a durat chiar asa mult
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor