anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare efectuata cu succes, dar tranzacția este in așteptare si oferta neactivata

Neaplicabil
Buna ziua . In data de 27 iulie 2022 ora 11.47 am efectuat din contul My Orange o reincarcare alegand optiunea 5 Euro. Dupa efectuarea reincarcarii am ales bonusul 100 Giga aferent optiunii reincarcate, am primit acest bonus, dar nu am primit minutele aferente optiunii de 5 Euro. Am primit confirmarea ca mi-au fost retrasi din cont 29,8 lei, iar pana in prezent nu pot initia apeluri telefonice. Statusul reincarcarii din aplicatie este "in procesare" iar creditul este 0 EURO.Am luat legatura la 300 si prin chat dar raspunsul a fost ca " nu depinde de noi, se lucreaza".
Va multumesc.
14 Răspunsuri 14

svetalex
Senior certificat
Au fost multe astfel de situații în ultima perioadă, conform topic-urilor deschise în comunitate. Dacă ai sunat la Serviciul Clienți, vor rezolva. În Comunitatea Orange nu te putem ajuta cu verificări punctuale asupra contului tău.

FLo1
#StarMember
Veni, vidi..... și alte vicii. 🙂 Era atât de urgent că și-a șters contul. Oricum, vroia și minute pe SIM dar și credit în cont. Chiar așa, nu s-ar putea de 5€ să primesc și minute dar și euro credit în cont? ... bineînteles ambele de câte 5€, nu împreună cumulat să fie 5€. :))) offf și iarași offf....

Neaplicabil
Doream sa pot initia un apel .E normal sa incarci optiunea 5 EURO si sa nu poti initia un apel?

Neaplicabil
Daca incarc cu optiunea 5 euro, primesc un voucher de nu stiu ce reducere, primesc chitanta aferenta tranzactiei pe e-mail, nu e normal sa pot initia un apel? Problema semnalata de mine este similara cu cea de aici https://comunitate.orange.ro/questions/2988829-reincarcar...

FLo1
#StarMember
@digi340: Bine-ai revenit în Comunitate. Paradoxal, DA, ”se poate încărca cu opțiune de 5E și să nu poți iniția nici măcar un apel”. Cum? Simplu: Activând opțiunea de 5E cu resurse EXCLUSIV de internet. Adică, nu credit, nu opțiune cu minute, ci opțiune internet. Știi sigur ce fel de variantă în valoare de 5E ai ales la reîncărcare?

Neaplicabil
Am activat aceasta optiune Optiunea 5 euro credit 5 GB, Nelimtat Minute Orange, 1000 Minute Nationale, 100 Minute Internationale Daca activam o optiune de internet puteam macar sa folosesc internetul.Dar nici acesta nu merge.

Neaplicabil
Eu doar am semnalat un fapt. Daca va uitati mai sunt probleme de acest gen pe forum. Dupa 24 ore inca nu s-a activat optiunea . Statusul tranzactiei este "in procesare" . Multumesc.

FLo1
#StarMember
@digi340: Foarte bine că ai semnalat această problemă. Acestea fiind clarificate nu rămâne decât să verifice Orange situația contului, de altfel fiind singurul în măsură să facă lumină în acest .... val de căldură ce s-a lăsat de câteva zile peste ”reîncărcările prepay”. Recomandarea mea: mai insistă pe chat Djingo sau apel la 300. Poate urgentezi rezolvarea situației, chiar dacă ea se cunoaște și la acest moment. Succes.

Ioananic
Începător
Și eu am reactivat opțiunea de 5 euro de ieri de dimineața la 8. Am o zi și jumătate fără telefon/ internet… banii au fost retrași, opțiunea nu s a activat. Inacceptabil răspunsul de “nu tine de noi” dat de operatori, după ce am trimis confirmarea plății… o problema tehnica, nu știm când se va remedia…și eu intre timp ce fac? Nu folosesc telefonul și vânez internet pe unde prind … cum sa ti se dea răspunsul “nu tine de noi”…dar de cine? De mine? Mai mult decât sa plătesc ce ar mai trebui sa fac? Incantații ? Orice alta opțiune as accepta o in momentul asta, nu mi s a oferit nicio varianta de către operatori…iar acum, după doua apeluri la 300… îmi trebuie credit pe cartela ca sa mai efectuez încă un apel…credit pe care nu am cum sa îl incarc…noaptea minții!

DanielaH
Moderator
Salut tutuor! Situația este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei într-un timp cât mai redus. Ne cerem scuze pentru inconvenient și vă mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
Problemele cu reincarcarile prepay au aparut din 25, azi suntem in 28, deci "colegii lucreaza"

Ioananic
Începător
“Mulțumim pentru înțelegere”… ce sa fac eu cu “mulțumesc” vostru? pot sa îmi fac treaba cu mulțumirile voastre? Sa îmi contactez partenerii, sa vorbesc la telefon cu familia? Ce pot face? Ca mi e neclar. Eu am achitat serviciile voastre, voi de peste 30 de ore va cereri scuze și atât! Sunt sătulă pana peste cap de mesaje seci fără nicio soluție! In momentul asta se cheamă furt! Nimic mai puțin

Neaplicabil
Mai comenta un "expert" ca doresc nu stiu ce minute. Voi sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului si Autoritatea Nationala pentru Administare si Reglementare in Telecomunicatii. Nebeneficiind de un serviciu pe care l-am platit si care nici in momentul de fata nu functioneza, dar nu esti instiintat de acest lucru se numeste "inselatorie" Cititi recenziile pentru Orange Romania pe https://www.trustpilot.com/review/www.orange.ro

Neaplicabil
Inca asteptam sa se remedieze.