În data de 16.04.2022 am efectuat două reîncărcări PrePay pe numere diferite, în valoare de 5€, respectiv 6€. La scurt timp după reîncărcare am primit mesajul de la Orange care îmi confirmă că în ambele conturi au fost alocate sumele dorite. Prin apel la *100#, am navigat la secțiunea cu opțiuni PrePay, unde am dorit să activez pe ambele cartele opțiunile cu minute de 5€, respectiv 6€. La etapa de activare a opțiunilor mi-a apărut pe ambele cartele faptul că am 0€ în cont, în ciuda faptului că am primit mesajul de confirmare. Astfel nu pot folosi creditul pentru a achiziționa vreo opțiune. Țin să menționez că reîncărcarea a fost făcută în timpul perioadei de grație pe ambele cartele și că opțiunile nu erau cu reîncărcare automată. Atașez mai jos câteva poze care arata faptul că suma a fost trimisă în cont dar nu apare și nu poate fi folosită. Problema este identică pe ambele numere.