anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcări nereușite

Florin16
Începător
In datele de 15.05.2022 și 16.05.2022 mi-am reîncărcat cartela cu 5€ de doua ori, in ambele dați mi s-a luat creditul cu puțin timp de la folosirea creditului. De ce mi s-a întâmplat asta?
5 Răspunsuri 5

cocolosh
Senior certificat
Dă-ne mai multe detalii, te rog! Cum ai făcut reîncărcarea? Prin aplicația My Orange sau ai cumpărat credit?

Jay
Campion certificat
Salut! Astăzi este 17 aprilie, n-aveai cum sa încarci pe 15 și 16 mai.. presupun ca te referi la 15 și 16 aprilie?.. La ce te referi ca ți "s-a luat creditul cu puțin timp de la folosirea creditului"? Ai avut credit si nu mai ai? Înțeleg ca este vorba de 10€ in total, credit, nu opțiune? Este posibil sa se fi activat o opțiune, daca aveai credit disponibil? Poți pune niște capturi, fara date personale, sa fie mai clar la ce te referi?

Anca07
Cunoscător certificat
Salut Florin, Daca problema persista, e bine sa contactezi un consultant orange sunand la 300 sau prin chatul Djingo https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ nu inainte de a face toate verificarile: cost control, optiune activata sau nu, credit consumat pe trafic de internet, etc. Zi cu soare si La multi ani daca iti serbezi ziua astazi!

And04
Cunoscător certificat
Salutare, @Florin16 Daca ai reincarcat cartela si ai avut o optiune care se reactiveaza automat, atunci e posibil ca cei 10 euro sa se fi transformat in optiune. Fie ai reincarcat si apoi ai sunat / folosit internetul / trimis mesaje iar creditul s-a epuizat rapid. Poti verifica detalii despre credit si optiuni in aplicatia MyOrange sau sunand la numarul scurt 333 sau *133# si vei primi imediat un mesaj scris pe telefonul tau cu aceste detalii. ***Am observat ca a mai postat cineva o intrebare asemanatoare, deci e posibil sa fie o eroare tehnica.

DanielaH
Moderator
@Florin16, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?