anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme Reîncărcare PrePay

Cristi3956
Începător
În data de 16.04.2022 am efectuat două reîncărcări PrePay pe numere diferite, în valoare de 5€, respectiv 6€. La scurt timp după reîncărcare am primit mesajul de la Orange care îmi confirmă că în ambele conturi au fost alocate sumele dorite. Prin apel la *100#, am navigat la secțiunea cu opțiuni PrePay, unde am dorit să activez pe ambele cartele opțiunile cu minute de 5€, respectiv 6€. La etapa de activare a opțiunilor mi-a apărut pe ambele cartele faptul că am 0€ în cont, în ciuda faptului că am primit mesajul de confirmare. Astfel nu pot folosi creditul pentru a achiziționa vreo opțiune. Țin să menționez că reîncărcarea a fost făcută în timpul perioadei de grație pe ambele cartele și că opțiunile nu erau cu reîncărcare automată. Atașez mai jos câteva poze care arata faptul că suma a fost trimisă în cont dar nu apare și nu poate fi folosită. Problema este identică pe ambele numere.
4 Răspunsuri 4

Anca07
Cunoscător certificat
Buna Cristi, E posibil sa fie o problema de la retea. Daca ai facut toate verificarile necesare si nu ai creditul in cont, nici o extraoptiune activata, atunci cred ca ar trebui sa contactezi un consultant orange sunand la 300 sau folosind chat-ul Djingo: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ Daca reusesti sa rezolvi, sa vii sa ne spui care a fost problema si cum ai rezolvat-o. Zi cu soare!

And04
Cunoscător certificat
Salutare, @Cristi3956 Pare ca este vorba despre o eroare tehnica. Poti semnala problema prin apel la 300 sau prin chat Djingo(unde poti fi preluat de catre un operator) https://www.orange.ro/servicii/chatbot Poti verifica si in aplicatia My Orange / sau de pe browser la sectiunea consum daca acest credit exista si in acest caz poti activa de acolo optiunea. ** Am vazut ca a mai postat cineva o intrebare asemanatoare deci probabil e vorba despre o eroare temporara. Asteptam sa ne spui daca s-a rezolvat problema sau nu. Toate cele bune!

arsradu
Specialist certificat
In My Orange (conectat pe wifi), sau pe PC, iti vede creditul? Daca da, poti activa optiunile si de acolo.

DanielaH
Moderator
@Cristi3956, s-a rezolvat situația cu reîncărcările?