la 19-07-2024 11:58 PM - editat ultima oară la 05-08-2024 02:46 PM de MihaelaA
Am incarcat de vreo 15 zile cartela cu optiunea de 5euro minute nelimitate si acum nu mai am net deloc dar pot sa sun. Va rog mult daca ma puteți ajuta!
20-07-2024 10:11 AM - editat 20-07-2024 10:13 AM
Salut Andrei.
Hai sa le luam pe rand:
Acuma, problema cu acel bonus este ca, pentru a-l primi, trebuie ca activarea, respectiv reactivarea optiunii, sa se faca din aplicatia My Orange.
La optiunile recurente, cum e cea de 6 euro de pe contul tau, nu se primeste bonus decat la PRIMA activare. Si asta doar daca a fost facuta din My Orange. Reactivarile automate NU aduc bonusul respectiv.
Deci, poti fie sa dezactivezi si sa reactivezi manual o optiune recurenta, sau…sa folosesti doar optiuni NON-recurente. Asta insemnand reincarcare cu optiune, nu cu credit si activare din acel credit.
Dar atentie! Cand ai optiuni activate manual, in fiecare luna, daca nu cumva o faci exact in ziua expirarii celei de dinainte, vei avea o perioada de cateva zile in care vei avea, din nou, cate doua optiuni active simultan. Deci, beneficii cumulate…dar data de expirare diferita. Si vei crede ca una dintre optiuni iti expira mai devreme decat ar trebui.
Exemplu concret:
Incarci astazi cu optiune de 5 euro, cu valabilitate 28 de zile. Peste 25 de zile, primesti mesaj ca in cateva zile, iti va expira optiunea (e doar un exemplu, nu stiu cand se trimite primul reminder, dar oricum, e cu o zi, doua inainte). Tu incarci din nou cu optiune in aceeasi zi, a 25-a zi, ceea ce inseamna ca pana la expirarea primei optiuni (inca 3 zile in exemplul asta), tu vei avea doua optiuni active simultant. E ok pentru ca se dubleaza beneficiile din ambele, dar nu e ok pentru ca in a 28-a zi, prima optiune iti va da mesaj ca expira. Si e posibil sa te ia prin surprindere si sa crezi ca e ceva in neregula, avand in vedere ca, cu 3 zile inainte, ai activat o (alta) optiune.
De-asta, mie unul nu prea imi place varianta asta cu incarcare manuala cu optiune. Prefer reactivarea automata. DAR, in cazul asta, cu oferta curenta, nu se mai primeste bonusul respectiv. E ok pentru mine, pentru ca oricum nu consum atat, dar pentru tine, avand in vedere ca ai consumat deja traficul inclus in optiunea de 6 Euro, nu cred ca o sa fie.
Deci, astea sunt optiunile (la propriu). Te las sa citesti, si daca ai nelamuriri, intreaba, si incercam sa te ajutam.
la 20-07-2024 02:14 AM
Andrei, bun venit in Comunitate!!!
Eu nu stiu la ce optiune te referi, de 5 sau 16 euro? Nu o stiu pe cea de 15 euro.
Esti in tara sau in roaming?
la 20-07-2024 02:36 AM
Buna seara. Sunt in tara si scuzați este de 5 euro minute.
20-07-2024 02:29 AM - editat 20-07-2024 02:35 AM
Salut,
Poți detalia puțin problema cu privire la opțiunea activata.
Vorbim despre opțiunea 16 euro cu resurse in roaming?
Ești momentan în spațiul SEE?
Daca ești în SEE si ai consumat resursele vei fi tarifat conform tarifelor standard însă neavând credit pe cartela este normal sa nu mai poți accesa datele mobile (netul).
Verifica consumul de date in roaming avut din contul My Orange.
la 20-07-2024 02:35 AM
Buna seara si scuzați mă pe mine este de 5 euro am facut o greseala.
20-07-2024 02:41 AM - editat 20-07-2024 02:47 AM
Ai verificat în aplicația My Orange resursele disponibile?
la 20-07-2024 02:44 AM
Da mai am doar 3 din cele 10 si sunt sms international si national si apeluri.
la 20-07-2024 02:50 AM
Poți atașa un screenshot cu opțiunea activata.
la 20-07-2024 02:55 AM
Aceasta cred ca este opțiunea si resursele care mai sunt.
la 20-07-2024 03:08 AM
Din poza reiese că ai activa opțiunea 6 euro și nu mai ai resurse date mobile.
la 20-07-2024 03:11 AM
Pai este cea cu minute sau cea cu credit va rog sa mă ajutați ca eu am incarcat cu un bon pe care l-am achiziționat de la un magazin unde am cerut minute nelimitate.
la 20-07-2024 03:16 AM
Apelează *133# pentru a primi un SMS cu resursele disponibile in acest moment.
la 20-07-2024 03:21 AM
Am apelat si mia trimis aceste mesaje.
la 20-07-2024 03:23 AM
Având în vedere că nu ai activat/încărcat contul din aplicația My Orange ai primit doar 6 GB date mobile pe care i-ai consumat.
la 20-07-2024 03:24 AM
Pai asta inseamna ca trebuie sa rencarc din nou telefonul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor