anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Prepaid] Tarife noi Relatii Clienti

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hello,

De astazi, utilizatorii prepaid pot suna la Relatii Clienti (300) cu 0.05 euro/MINUT in loc de 0.55 euro/APEL, cum era pana acum.

Util daca apelul nu dureaza foarte mult. Daca dureaza...avantaj Orange.

Detalii aici: https://oran.ge/TarifePrePaySep22
Client Orange
7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember
Cred ca te incadrezi in 11 minute (cam asta ar insemna 0.05/minut fata de 0.55/apel). Din experiente, mai mult de 4-5 minute n-am stat niciodata (ma rog, sunt abonat). PS: era sa zic ca nu mai ofera bonusurile de reincarcare, dar imi luam teapa. Se ofera (atat online sau offline).

Vio73
#StarMember
Cred că mai ok cu Chat Djingo sau alte variante, dacă nu arde nimic.

FLo1
#StarMember
Subscriu la cele scrise de Vio73. Motiv: ”Verba volant, scripta manent”. De ce? A fost când mă și plictiseam în.... stand by.

Anonim
Neaplicabil
O dată am stat 45 de minute pentru că "toți operatorii noștri sunt ocupați", când am intrat în legătură cu unul le-am spus că sfidează orice urmă de respect și de bun simț. Mi-a spus că este imposibil să fiu lăsat atât de mult în așteptare dar că la mijloc ar fi o eroare de software care... m-a sărit... de-atunci dacă n-apuc să intru în legătură cu un operator în maxim 60 de secunde închid și o iau de la capăt... sau sun direct la numărul dedicat 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mda, asta e dezavantajul la noua metoda de taxare. Nu e vorba doar de cat ai sta tu in telefon (activ), ci de cat stai in asteptare (teoretic n-ar trebui sa te taxeze pana nu raspunde cineva, dar experienta mea spune altceva). Deci...da, nu e tocmai ideal. Pe chat...e ok, doar ca nu mereu te pot ajuta. Si uneori nici ei nu stiu, si mai dau informatii eronate. De asemenea, sunt lucruri la care nu te pot ajuta nici ei. De exemplu comenzi din magazinul online. Si atunci, lista posibilitatilor de comunicare se restrange.
Client Orange

Vrajitoarea
Cunoscător
Si eu am primit mesajul, tarifarea se va face incepand cu al treilea apel/ luna. Din punctul meu de vedere, ar trebui sa rezolvi problemele in cele 2 apeluri pe care le ai gratuite, iar daca nu, te folosesti de variantele alternative.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ideal ar fi ca totul sa mearga perfect la Orange si sa nu ai nevoie sa apelezi niciodata. Daaar...binenteles ca asta nu se poate. Si...oricat de mult ti-ai dori tu sa rezolvi cat mai repede, daca pe partea cealalta nu se vrea acelasi lucru si se trage de timp, sau pur si simplu se ignora cererea ta...n-o sa-ti ajunga 2 apeluri. Macar bine ca ai metode alternative.
Client Orange