la 07-09-2025 06:01 PM - editat ultima oară la 08-09-2025 10:13 AM de DanielaH
Daca îs in perioada de gratie și am câștigat premiul de 6 € 28 zile la bonus pocus îl pot activa?
07-09-2025 06:07 PM - editat 07-09-2025 06:39 PM
Salut!
Premiul nu poate fi activat atât timp cât ești în perioada de gratie. Sim-ul trebuie sa fie in perioada activa pentru a putea vizualiza/activa premiul
Dacă te afli în perioada de grație și ai câștigat premiul de 6 euro valabil 28 de zile, trebuie mai întâi să încarci opțiunea de 1 euro din My Orange pentru ca simul revină în perioada de activitate . După ce activezi această opțiune și numărul tău nu va mai fi suspendat, vei putea vizualiza și activa premiul câștigat.
Varianta de mai sus este cea mai ieftina opțiune ce îți va permite sa activezi premiul.
Dacă dorești poți încărca cu credit sau cu oricare altă opțiune care îți oferă o perioada de valabilitate (ieșirea din statusul suspendat).
07-09-2025 06:07 PM - editat 07-09-2025 06:39 PM
Salut!
Premiul nu poate fi activat atât timp cât ești în perioada de gratie. Sim-ul trebuie sa fie in perioada activa pentru a putea vizualiza/activa premiul
Dacă te afli în perioada de grație și ai câștigat premiul de 6 euro valabil 28 de zile, trebuie mai întâi să încarci opțiunea de 1 euro din My Orange pentru ca simul revină în perioada de activitate . După ce activezi această opțiune și numărul tău nu va mai fi suspendat, vei putea vizualiza și activa premiul câștigat.
Varianta de mai sus este cea mai ieftina opțiune ce îți va permite sa activezi premiul.
Dacă dorești poți încărca cu credit sau cu oricare altă opțiune care îți oferă o perioada de valabilitate (ieșirea din statusul suspendat).
la 07-09-2025 06:25 PM
07-09-2025 06:28 PM - editat 07-09-2025 06:29 PM
La status mai apare sim-ul suspendat. Dacă da, va trebui sa mai aștepți puțin până când se actualizează statusul. Poate dura de la câteva minute la câteva ore.
la 07-09-2025 06:39 PM
Nu mai e suspendat dar tot nu îmi apare opțiunile noi și opțiunile cadou
07-09-2025 06:43 PM - editat 07-09-2025 06:43 PM
Dacă până mâine nu apar opțiunile. Contactează serviciul clienți prin chatul din aplicație (cere transfer către un operator) și cere activarea manuala a opțiunii de către aceștia.
la 07-09-2025 06:46 PM
Ok mulțumesc și scuze pentru deranj!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor