la 07-09-2025 07:11 PM - editat ultima oară la 08-09-2025 09:49 AM de DanielaH
Aveți și voi problema cu reîncărcarea altor numere din aplicație?
la 08-09-2025 05:40 AM
Salutare!
Eu am încărcat ieri dimineață un prepay și a funcționat foarte bine.
Probabil că mai dă eroare câteodată!
Încearcă din nou astăzi, dacă nu ai reușit.
Succes!
la 08-09-2025 06:34 AM
Salut!
Ce fel de eroare primești?
Poți face un screen shot?
08-09-2025 08:45 AM - editat 08-09-2025 10:13 AM
Salutare!
Poți să ne oferi mai multe detalii?
Eu am reîncărcat atât cu plata pe factura cât și prin folosirea cardului și nu am întâmpinat probleme.
la 08-09-2025 10:03 AM
Salut!
Ce eroare iti apare? Am reincarcat la final de august mai multe numere (din contul meu de MyOrange) si nu am avut probleme.
la 08-09-2025 10:10 AM
@Denisa77, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă mai este de actualitate. Folosești plata cu cardul sau pe factură? Ai încercat și varianta web? Ce eroare primești?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor