anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare cartela prepay de la Vodafone la Orange

DianaaaS
Începător
Buna! De vreo saptamana tot incerc sa fac portarea de la Vodafone la Orange si initial mi s-a spus ca nu se poate, ci doar pe abonament bineinteles. Dupa achizitionarea cartelei mi s-a spus ca in 3 zile o sa mi se faca portarea, dar nu s-a intamplat, nu se stia motivul. Mi s-a spus sa imi achizionez o alta cartela si sa incerce sa se faca iar portarea, dar au trecut iar 3 zile si portarea nu s-a realizat. Am sunat in call center si mi s-a spus sa ma duc in magazin iar pentru ca ei nu au acces la mai multe informatii. A mai intampinat cineva aceasta problema? Se poate rezolva portarea? Ce este de facut? Multumesc 🙂
17 Răspunsuri 17

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Stii ce e mai funny? Ca si daca ai trece pe abonament, tot ar trebui sa faci o cerere de portare. :)) Ar fi culmea ca aia sa fie aprobata. Da, incerc sa nu gandesc pesimist si sa zic ca cineva incearca sa te "incalte" cu un abonament, cand tu nu vrei asta, dar ceea ce zice simple_dreams e absolut posibil. Se poate ca din cauza unei cifre gresite, sa nu se faca portarea. Acuma, ca e gresita "din greseala" sau intentionat, asta nu putem sa stim. Dar da, ar fi o idee buna sa verifici si tu daca totul e completat corect. In principal, chestiile care trebuie verificate sunt: 1. CNP-ul tau 2. numerele de telefon (cel vechi, si cel de pe SIM-ul prepaid nou). Numarul "temporar", de dinainte de portare. 3. serialele SIM-urilor (cel vechi si cel nou). Acuma, nu mai stiu daca toate datele astea se regasesc pe cererea de portare (asa ar fi normal, dar chiar nu mai stiu), dar macar cele care se regasesc acolo sa fie corecte.
Client Orange

BlackWolf
Senior certificat
Asta e aiurea și mi se pare cusuta cu ata alba. Ori e incompetenta, rea voința sau șmecherie din partea celor de la Orange. Nu prea ai cum sa nu știi motivul refuzului unei portari. Și sa fi greșit o cifra de la sim e probabilitate minima. Era culmea sa o greșească de 2 ori, de câte ori a făcut cererea. De exemplu eu cand am făcut portarea de la Orange la Vodafone am avut prima încercare eșuată pentru ca la Orange abonamentul era pe firma și cererea era pe persoana fizica. Am făcut Cesionare, am refăcut cererea și a doua oara a mers. Aia de la Vodafone măcar au știut și au spus de ce nu s-a putut face portarea și s-a rezolvat după. Asta a fost doar un exemplu, asemănător...

Viocat
Senior certificat
DianaaaS mergi in magazin si solicita contravaloarea cartelelor platite si ptr care nu a mers portarea. Cartela achizitionata de tine avea ca scop final portarea, faptul ca nu s-a realizat portarea nu iti este si nici nu ar fi trebuit sa iti fie imputata tie. Cererea ar trebui sa fie scrisa cu numar de inregistrare si raspuns tot scris