anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează datele mobile pe o cartela PrePay in urma portarii din Telekom in Orange

Corneliu_Cherej
Începător
In urma portarii de ieri 28.03.2022 observ că nu mai funcționează datele mobile pe o cartela prepay cu credit valabil inca 26 de zile.
Sunt anumiți pași pe care trebuie sa ii fac in setările telefonului?
Mulțumesc!
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver
Salutare! Ai dat un restart la telefon? Setările le ai aici: https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144 Dacă nu reușești, cere ajutor la 300, după ora 8. Ideea este să ai și acoperire! Succes!

FLo1
#StarMember
@Corneliu: Activează o opțiune cu resurse de date mobile (adică de minim 5 euro) din acel credit și va fi mai bine.

DanielaH
Moderator
@Corneliu Chereji, s-a rezolvat situația cu datele mobile? Funcționează? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii.