anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Perioada de gratie nu este afisata

Anonim
Neaplicabil

Salutare, in my orange aplicatia mobila dar si in varianta web nu este afisata perioada de gratie a cartelei prepay, care o fi problema? Am reincarcat ultima oara in luna decembrie 7 euro am si optiune activa. Oricum nu ma afecteaza deoarece reincarc lunar dar totusi is curios de ce nu apare cand se incheie perioada de gratie. Am vb si pe chat cu ei dar tot nu sa rezolvat. Stiu ca sunt si cativa angajati orange pe aici daca ma pot ajuta cu corectarea problemei. Pe numarul sotiei este afisata perioada de gratie, pe numarul meu nu e afisata.

Am atasat  si un print, arata doar perioada activa dar la perioada de gratie nu apare nimic

34 Răspunsuri 34

FLo1
#StarMember

My Orange app ce îți arată? Print-ul pare de pe web. La mine arată așa:

Screenshot_20240102-215207_My Orange.jpg

 O eventuală remediere doar de către Serviciul Clienți  poate fi realizată. E de mult timp situația sub forma aceasta? Contactează-i din MyOrange app--> Altele --> Contact and Feedback--> Scrie-ne. 

Anonim
Neaplicabil

Tot la fel apare și pe myorange mobil

Se mai întâmplă... Ține de cont, deci e necesară o resetare/revizie a contului. Dacă vrei simplu și rapid, încearcă mâine după 8:30, pe chat cu Djingo ---> "transfer operator" .... și totul îti va lua doar câteva minute. Succes și te așteptăm cu feedback. 

Anonim
Neaplicabil

Posibil sa se actualizeze în câteva ore.

Poți elimina numărul din cont și apoi să încerci să îl introduci la loc.

Este posibil daca ai mai multe numere pe același cont.

Anonim
Neaplicabil

Tot la fel apare, culmea ca și dacă apelez *100# și încerc sa aflu de acolo perioada de gratie, nici acolo nu e afișată 

Fiind o problemă particulară pe cont, indiferent de modalitatea de acces / interogare, rezultatul este același. Cum menționam, rezolvarea este accesarea serviciului clienți. 

Anonim
Neaplicabil

Ai aceasta problema de mult timp?

Anonim
Neaplicabil

Din luna decembrie 

Anonim
Neaplicabil

Atunci nu îți rămân decât variantele chat sau telefon 300.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Problema e pe cont, dupa cum pare. Deci...vei avea nevoie de ajutor din partea cuiva de la Orange.

Incepand de maine dimineata, poti apela la mijloacele de contact  de aici. 🙂

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Am contactat, dar am primit un răspuns pe lângă subiect, ca cică dacă nr nu va fi reîncărcat pana în luna iunie va fi direct dezactivat nu va întra un gratie 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Era ok si screenshot-ul. 🙂 Ce pot sa zic este ca trebuie insistat. E clar ca nu s-a inteles intrebarea. De fapt, nici n-ar fi trebuit sa fie o intrebare. E o problema, si pare sa fie doar la tine. La mine e ok, de exemplu.

Deci, in loc sa-ti spuna cum functioneaza perioada de gratie, ar fi trebuit sa inteleaga faptul ca tie nu-ti apare data la care expira acea perioada, in aplicatie. Si nu tine de aplicatie, pentru ca ai incercat si in varianta web. Tine de cont.

Din pacate, am mai primit si eu raspunsuri de genul asta... Si intotdeauna simt ca cineva n-a inteles ca lumea problema, sau nu a dat suficienta atentie.

Iti recomand si varianta chat-ului Djingo de aici.

AdBlocker-ul (daca ai), trebuie sa fie dezactivat (nu neaparat de tot, poate sa fie dezactivat doar pentru site-ul orange) ca sa functioneze (site-ul nu contine ad-uri, dar un adblocker blocheaza printre altele si pop-up-urile, care sunt necesare in cazul asta).

Pentru a intra in legatura cu un consultant uman, trebuie sa scrii (posibil de 2 ori): "transfer operator". Chat-ul din aplicatie si cel de pe web nu sunt acelasi lucru.

Sper sa intalnesti pe cineva mai priceput... In principiu, nu cred ca au ce sa faca, decat o eventuala resetare pe cont. Dar in cel mai rau caz, ar trebui sa deschida o sesizare si sa trimita situatia la tehnic.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Deci am vb și la 300 și pe chatul din varianta web și răspunsul lor este ca nr nu are perioada de gratie pt este un număr nou, culmea ca și nr soției are câteva zile dar ei ii apare perioada de gratie deci nu se pupa explicația lor. Ar trebui sa imi fie afisata perioada de gratie si mie deci. ( nr meu a fost pe abonament și dupăia transformat în prepay în decembrie) . În fine numai îmi bat capul ca vad ca o țin pe a lor 😂. Poate totuși un moderator din comunitate ma poate ajuta ar fi super 🙂

Anonim
Neaplicabil

Salut eu am 2 numere noi maxim 20 zile și am perioade de gratie pentru ambele.

Incredibil ce răspunsuri pot da atât de ușor de demontat.

Screenshot_2024-01-03-11-25-08-324_com.orange.contultauorange-edit.jpg

 Eu am avut afișată perioada de gratie din prima zi.