02-01-2024 09:38 PM - editat 02-01-2024 09:39 PM
Salutare, in my orange aplicatia mobila dar si in varianta web nu este afisata perioada de gratie a cartelei prepay, care o fi problema? Am reincarcat ultima oara in luna decembrie 7 euro am si optiune activa. Oricum nu ma afecteaza deoarece reincarc lunar dar totusi is curios de ce nu apare cand se incheie perioada de gratie. Am vb si pe chat cu ei dar tot nu sa rezolvat. Stiu ca sunt si cativa angajati orange pe aici daca ma pot ajuta cu corectarea problemei. Pe numarul sotiei este afisata perioada de gratie, pe numarul meu nu e afisata.
Am atasat si un print, arata doar perioada activa dar la perioada de gratie nu apare nimic
la 03-01-2024 12:56 PM
Atunci ai putea trece și tu o lună pe yoxo și să te întorci pe cartela ulterior.
O soluție de ultim moment daca restul nu dau rezultate.
Sigur eroare sa produs în timpul migrării de la abonament la cartela.
Ai restartat telefonul?
Ai incercat sa introduci cartela într-un alt telefon?
Le poți aminti și de protecția consumatorului.
la 03-01-2024 01:03 PM
Aia e o problema. Si am mai intalnit-o si eu. Am nevoie sa vorbesc cu cineva de la Tehnic si mi se refuza asta. Nu e ok deloc asa. Adica, inteleg ca nu e jobul tau (al lor, ma refer) de asa natura (cu toate ca, nu mi se pare nimic “tehnic” pe care sa nu-l poata intelege oricine in toata problema ta), dar daca nu poti, macar fa-mi legatura cu cineva care poate.
Trimite-le screenshot sa inteleaga ca nu e in regula. Daca vrei te ajut si eu cu screenshot de pe telefoanele mele. Deja mi se pare ca o dam in absurd cu toata chestia asta. Cat de greu e de inteles ca informatia care ar trebui sa apara la “perioada de gratie” pur si simplu lipseste? Apare label “perioada de gratie”, deci e clar ca EXISTA asa ceva. Nu e o informatie inventata de tine, sau inexistenta. Cu toate asta, lipseste efectiv data corespunzatoare numarului tau.
la 03-01-2024 01:26 PM
Abia aștept luna septembrie sa reziliez serviciile fixe de la ei net și tv deși sunt foarte mulțumit, experienta asta negativa ma supărat. Nu e normal eu ca și client sa stau sa citesc de pe site și sa ii explic la agent ce este de fapt perioada de gratie si ca este anormal ca numărul meu nu are perioada de gratie.
Dar na la ei este totul perfect, sincer unii angajați ar trebui mai bine pregătiți
03-01-2024 01:32 PM - editat 03-01-2024 01:35 PM
Te înțeleg perfect și eu vroiam sa trec de la Digi la Orange TV/Net dar după discuțiile avute cu ei mă bucur că am rămas la Digi unde serviciul clienți este orientat spre clienți (țin legătura strânsă cu clientul sms-uri ,telefon).
Singura problema la Digi e că nu au oferte pentru clienții vechi pe partea de servicii fixe.
La mobil semnalul e cam slab și au viteze mici in 4g la interior.
la 03-01-2024 01:34 PM
Am mai intalnit si eu mentalitatea asta de: "sigur faci tu ceva gresit. La noi e totul ok." Chiar si cand nu e. Pur si simplu o iau la modul personal, cu toate ca nu e! De parca ar fi site-ul lor personal si zici ca cine stie cine le taie din salariu daca nu il sustin pana in panzele albe! N-am inteles chestia asta. La un moment dat m-am lovit de o problema cu informatiile publicate pe site care, dupa parerea mea, aveau nevoie de un upgrade, pentru ca erau incomplete sau incorecte, sau si una si cealalta. A trebuit sa duc lupta de convingere sa inteleaga unde e problema si de ce e nevoie de un upgrade! Jesus! Pur si simplu informatia aia nu era clara. Nu era in regula asa cum era publicata pe site! Ce e asa de greu sa spui: "multumim, trimitem mai departe departamentului abilitat si sper sa se rezolve?" Ce e asa de greu?! Ca mi-e clar (si cred ca ii e clar oricui) ca nu e jobul tau ca si operator call center, sau chat sau whatever, sa faci modificarile alea. E clar! Dar trimite mai departe acolo unde se poate face ceva! Deja mi se pare rea vointa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor