02-01-2024 09:38 PM - editat 02-01-2024 09:39 PM
Salutare, in my orange aplicatia mobila dar si in varianta web nu este afisata perioada de gratie a cartelei prepay, care o fi problema? Am reincarcat ultima oara in luna decembrie 7 euro am si optiune activa. Oricum nu ma afecteaza deoarece reincarc lunar dar totusi is curios de ce nu apare cand se incheie perioada de gratie. Am vb si pe chat cu ei dar tot nu sa rezolvat. Stiu ca sunt si cativa angajati orange pe aici daca ma pot ajuta cu corectarea problemei. Pe numarul sotiei este afisata perioada de gratie, pe numarul meu nu e afisata.
Am atasat si un print, arata doar perioada activa dar la perioada de gratie nu apare nimic
03-01-2024 11:31 AM - editat 03-01-2024 02:14 PM
Degeaba le-am explicat totul, au zis ca e perfect normal. Numai îmi bat gura degeaba. Dacă ma ajuta @DanielaH ori un alt moderator ar fi super.
la 03-01-2024 11:32 AM
Faptul că ai fost pe abonament unde nu exista perioada de gratie și acum ești pe cartela ar putea da o eroare în cont .
la 03-01-2024 11:38 AM
Dar uite ca ei o țin pe a lor ca e totul în regula 😂.
la 03-01-2024 11:49 AM
Nu mai stiu cum a fost la mine, dar….nu vad de ce nu ai avea perioada de gratie la o cartela noua, atata timp cat e activa...
la 03-01-2024 11:53 AM
Nu cred că are cartela noua ci a reziliat contractul de abonament și la trecut pe cartela
la 03-01-2024 11:54 AM
Cartela soției are 3 zile și are perioada de gratie afisata. Am mers și în orange Shop am zis ca poate ma ajuta ei, sa vezi explicația celor de acolo 😂 ca cică datorita faptului ca nr meu nu este originar orange ci este un număr portat de asta nu are nr perioada de gratie ca cică Numerele portate nu au perioada de gratie. M-am abținut sa mai zic ceva și am plecat. 🤣
03-01-2024 11:55 AM - editat 03-01-2024 11:56 AM
Mda….in caz ca aveai nevoie de confirmare, am 3 numere portate, toate cu perioada de gratie. 🙂 Deci...nu, nici vorba de asa ceva.
03-01-2024 11:56 AM - editat 03-01-2024 12:01 PM
Dar cartela soției este noua?
In cazul trecerii unui abonament pe cartela este posibilă apariția acestei erori trebuie sa mai încerci să îi contactezi. Ideea este sa nu pierzi numărul.
la 03-01-2024 12:04 PM
Cartela soției era yoxo înainte și a trecut-o pe prepay de 3 zile deci tot client nou e considerata, eu am avut abonament clasic fun 11. De curiozitate am cumpărat un prepay nou de la magazin și ii apare și gratie si valabilitate
03-01-2024 12:07 PM - editat 03-01-2024 12:47 PM
Atunci ai putea trece și tu o lună pe yoxo și să te întorci pe cartela ulterior.
O soluție de ultim moment daca restul nu dau rezultate.
Sigur eroare sa produs în timpul migrării de la abonament la cartela.
Ai restartat telefonul?
Ai incercat sa introduci cartela într-un alt telefon?
la 03-01-2024 12:56 PM
Am dat și restart am introdus și în alte 2 telefoane și degeaba, am șters și adăugat nr din nou în myorange dar tot la fel. Chestia e din sistemele lor ca nici celor de la relații clienți nu le apărea în sistem perioada de gratie
la 03-01-2024 12:07 PM
E un bug pe contul tau, mai mult ca sigur. Eu zic ca n-are legatura cu altceva. De ce? Pentru ca e prima data cand cineva vine cu problema asta in Comunitate. Daca ar fi o chestie comuna tuturor celor care au migrat de la abonament la prepay sau ceva, s-ar intampla la mai multa lume. Pana acum, esti singurul cu problema asta. Nu e motiv de bucurie ca esti unicul, singurul cu problema asta. :))) Dar inseamna ca e o problema specifica pe contul tau.
la 03-01-2024 12:31 PM
Nici măcar în sistemele orange nu apare perioada de gratie lucru confirmat chiar de ei. Deci titlul topicului ar trebui sa fie ca perioada de gratie nu exista sa pierdut undeva pe luna 🤣🤣
03-01-2024 12:38 PM - editat 03-01-2024 12:39 PM
Say whaaat....? :)) Cum sa nu existe?
Scrie foarte clar pe pagina de reincarcare prepay.
Cred ca e o noua serie de angajati, nu au apucat sa treaca prin training, si sunt toti pe abonament. Altfel nu se explica.
la 03-01-2024 12:47 PM
Suportul la abonamente era foarte bun, dar la prepay sub orice critica. Efectiv o țin de pe a lor deși nu au dreptate. Am insistat sa trimita măcar ticket la tehnic și nu a vrut ca a zis ca e totul în regula.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor