anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

optiune expirata la 25 de zile

Oana13
Începător

Buna seara, în data de 11.06 a.c., mi-am reîncărcat cartela cu opțiunea de 5 euro. Astăzi mi s-a spus că această opțiune a expirat. Am verificat valabilitatea, e de 28 de zile. Întrebarea mea e de ce a expirat la 25 de zile și ce aș putea face pentru a remedia pe viitor situația? Adică dacă sunt 28 de zile pentru care plătesc, să fie respectate condițiile furnizate și acceptate

Mulțumesc,

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Salut

Nu am pățit acest lucru până acum.

Intra in contul my Orange și verifica daca mai ai opțiunea activa.

Notificarea referitoare la expirarea opțiunii a fost primită din aplicația My Orange?

Din aplicația My Orange se primesc notificări zilnice in ultimile 3 zile care avertizează ca opțiunea va expira.

Daca nu este vorba despre o astfel de notificare și opțiunea este dezactivată contactează Orange prin chat și cere o compensație.

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ 

Poate a fost o eroare având în vedere că tu nu ai făcut modificări în cont.

 

Jay
Campion certificat

Salut!

Când s-a mai întâmplat o astfel de situație, a fost din cauza unei probleme tehnice. Dacă este singura opțiune activa pe cont, este posibil sa nu fie doar la tine problema asta, caz în care doar Orange poate remedia situația.

Topic vechi:  https://comunitate.orange.ro/t5/prepay/rezolvat-de-ce-mi-a-expirat-optiunea-prea-devreme/td-p/62141

FLo1
#StarMember

@Oana13: Bun venit în Comunitate. Cine "ți-a spus"? Ai verificat situația în contul tău MyOrange? Ai verificat situația contului apelând *133# sau 333? Dacă te referi la un mesaj trimis de Orange,  DA, îl primești cu 3 zile înainte că va urma să expire opțiunea curentă și să asiguri pe cont creditul pentru reactivare automată. 

Așadar mai verifică o dată informația pentru certitudine. O confirmare ar fi binevenită.  Numai bine. 

arsradu
#StarMember

Salut,

De obicei reincarci direct cu optiune, sau cu credit?

Pentru ca, daca incarci cu optiune, ceea ce se intampla este ca primesti mesaj de la o alta optiune care urmeaza sa expire. Optiunile se suprapun, resursele se cumuleaza, iar data de expirare este individuala pentru fiecare optiune in parte, ceea ce poate crea confuzie.

Poti verifica lista optiunilor active din My Orange > Altele > Optiuni. Sau de la *100# > 3 - Optiuni > 1 - Optiunile mele active.

Recomandarea mea, ar fi sa incarci cu credit, si sa activezi o optiune recurenta (se activeaza automat atata timp cat ai credit suficient in cont). Asta, binenteles, doar daca folosesti serviciile in mod frecvent, luna de luna.

Ca sa activezi o optiune recurenta, nu trebuie decat sa reincarci cu credit de valoarea optiunii respective, si apoi s-o selectezi din aplicatia My Orange > Altele > Optiuni. Ulterior, poti sa incarci oricand cu credit, iar optiunea se va reactiva automat la data expirarii. In felul asta, ai o singura optiune, si o singura data de expirare.

Varianta cu optiuni multiple activate simultan e avantajoasa doar daca nu iti sunt suficiente resursele incluse in ele. Daca sunt suficiente, mie unul mi se pare mai ok varianta cu optiune recurenta.

Client Orange

arsradu
#StarMember

Buna, @Oana13 

S-a lamurit situatia? Mai ai nevoie de alte informatii?

Client Orange