anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Operator incompetent

Virgil1
Explorator

Am avut un gust amar cu un operator orange,am câștigat o încărcare de 6 euro care nu a funcționat la activare,jar operatorul mi-a spus sa aștept 24 ore,cu toate ca mie îmi trebuia imediat. Păcat ca orange angajează astfel de persoane incompetente și lipsite de profesionalism

9 Răspunsuri 9

MCostel
Cunoscător

Salut,

Faptul că ți-a spus să aștepți 24h nu este așa de grav.

Contează cum va rezolva problema după cele 24h.

Faptul că tu aveai nevoie in acel moment este stresant și neplăcut dar nu este vina operatorului.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, este destul de neplăcut să te pună să aștepți o perioadă de timp, mai ales când ai nevoie de comunicare ca de aer. Sper însă că până la urmă ai reușit să rezolvi!

Din păcate nu s-a rezolvat absolut n8mic,fiind nevoit sa încarc cu bani și premiul.probabil sa nu beneficiez de el întrucât are valabilitate doar o luna.asa ca m-am bucurat în van de câștigarea premiuluj

Vio73
#StarMember

Și nu ai făcut o sesizare scrisă?

Ma poți ajuta cu un link ceva?mulțumesc anticipat 

Mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimte-ne un mesaj":

https://www.orange.ro/contact/

De asemenea, mai ai posibilitatea să le scrii și din aplicația My Orange (din telefon)- cele 3 puncte din dreapta jos (Altele)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator sau

pe chat Djingo și ceri tot ,,Transfer operator":

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Baftă!

arsradu
#StarMember

Pare sa fie o problema cu acea optiune de 6 euro de la Bonus Pocus (presupun ca acolo ai castigat-o). Au mai raportat si altii aceeasi problema. Din pacate, nu pare sa se fi rezolvat.

In ceea ce priveste discutia avuta cu consultantul, evident ca n-avea ce sa se modifice daca n-a facut nimic in sensul asta. Bug-urile nu se rezolva de la sine.

Client Orange

Anca07
#StarMember

Buna @Virgil1 

Ai rezolvat situatia intampinata? Daca da, cum anume?

Seara faina!🌙