la 05-12-2025 08:36 AM
Buna! am incarcat cu 12 euro cartela prepay, am activat optiunea de 12 euro pentru a avea net in roamning, insa nu pot suna. Mentionez ca sunt in tara.
05-12-2025 09:29 AM - editat 05-12-2025 09:32 AM
Andrei, bun venit in Comunitate!!!
Sunt 2 optiuni de 12 euro. Probabil ca tu ai incarcat-o pe cea care iti ofera doar net.
Dar spui ca esti inca in tara, deci ar fi trebuit sa poti apela, pt ca ai minute nationale nelimitate. Ce eroare iti apare cand suni?
la 05-12-2025 09:35 AM
Cel mai probabil. Voi merge intr-un centru sa vad ce rezolv. Nu am mai auzit vreodata sa platesti 12 euro si sa nu ai deloc minute.
05-12-2025 10:03 AM - editat 05-12-2025 10:06 AM
Dacă ai activat o opțiune doar pentru internet mobil, poți suna la relații clienți. Dacă nu ai folosit resursele, îți pot anula opțiunea și îți pot oferi banii ca credit.
la 05-12-2025 09:36 AM
Salutare!
Exista 2 opțiuni de 12 euro:
Verifica pe care dintre aceste opțiuni le-ai activat și ce resurse ai disponibile
https://www.orange.ro/help/cum-verific-consumul-pe-cartela-mea-prepay-
la 05-12-2025 11:38 AM
Salut @AndreiBBF. Ai încercat un ”restart” la telefon?.... mai ales dacă ai revenit acum în țară. Dacă tot nu poți apela, atunci asigură-te în cronos (apel la 333 sau *133#) că ai disponibile pe cont resurse inclusiv minute. Te așteptăm cu vești bune.
la 05-12-2025 11:43 AM
Am rezolvat. Mi s au dat 10 euro credit compensare, am mai încărcat cu 2 si am refăcut opțiunea cu minute si acum am dublu internet în roamning.
Mulțumesc pentru răspunsuri.
Zi buna!
la 05-12-2025 11:50 AM
Mulțumim pentru confirmare!
Weekend plăcut!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor