anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi merg datele mobile la PrePay

andreeadeaconu
Începător

Am primit mesaj ca am terminat resursele de internet naționale din oferta mea, dar când sun la 333, primesc mesaj ca am 48.8 GB, dar mie datele nu îmi merg. Cum e posibil? N-am mai pățit așa ceva niciodată.

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@andreeadeaconu: Bun venit în Comunitate. Opțiune cu resurse de minim 5€ mai ai activată pe numărul tău? Dacă nu, de aici e problema. Dacă da, atunci e o problemă pe cont și mai bine contactează seviciul clienți cu apel la 300 sau chat Djingo. Succes.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Verifică și în My Orange și cred că mai important este ce îți arată la cronos, decât în mesaje care poate sunt date din greșeală.

Dacă sunt neclarități, poți să contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact/Contactează-ne a My Orange.

Succes!

LD02
Începător

Îs CV pb la Orange ca nici eu nu mai am net deși am încărcat sapt trecuta cu opt de 5e

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Sesizare pe Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau din pagina de contact, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

DanielaH
Moderator

@andreeadeaconu s-a rezolvat/ clarificat situația cu datele mobile? Te așteptăm să revii cu detalii.