anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Perioada de gratie

Teodor03_03
Junior

Buna ziua.

Ma poate ajuta cineva cu o problema la cartela. Deci acum cateva zile mi-am reincarcat cartela cu optiunea de 5 euro dar nu pot face apeluri, trimite sms-uri sau folosi datele mobile. Cand rulez codul USSD imi spune ca cartela e activa dar si ca e in perioada de gratie.

Ma puteti ajuta? Ce trebuie sa fac?

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

E normal sa apara 0...daca ai avut doar 5 euro si i-ai folosit pentru activarea unei optiuni de valoarea respectiva. Sau daca nu ai activat o optiune si ai consumat din credit, fara sa-ti dai seama.

Dar din cate pot eu sa vad, in momentul asta, nu ai o optiune activa. Deci...probabil ca ai consumat din credit, iar acum ca nu mai ai, nu mai poti folosi serviciile. Ai si confirmarea de la activarea optiunii? Daca nu, e posibil sa fi consumat din credit. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Hmm...ciudat... In mod normal, incarcarea respectiva trebuia sa-ti dea si o perioada de activitate.

Ce cod USSD ai incercat sa rulezi?

Client Orange

*100# 

Apoi am rulat codul pentru cont dupa valabilitate cartela iar dupa codul pentru perioada de gratie sii pentru cel de activitate:

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Pare ok.... Si la 333 ce mesaje primesti?

Client Orange

Am rulat 333 si imi spune ca am 0 chiar daca miam incarcat cartela acum cateva zile:

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

E normal sa apara 0...daca ai avut doar 5 euro si i-ai folosit pentru activarea unei optiuni de valoarea respectiva. Sau daca nu ai activat o optiune si ai consumat din credit, fara sa-ti dai seama.

Dar din cate pot eu sa vad, in momentul asta, nu ai o optiune activa. Deci...probabil ca ai consumat din credit, iar acum ca nu mai ai, nu mai poti folosi serviciile. Ai si confirmarea de la activarea optiunii? Daca nu, e posibil sa fi consumat din credit. 

Client Orange

Ok. Multumesc.

 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Sigur. Cu mare placere! 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Teodor03_03: Dacă ai încărcat cu credit în loc să activezi o extraopțiune de 5€ atunci ai explicația lipsei resurselor. Ca să ai totuși certitudinea încărcării cu credit (opțiune eo nu cred să fi fost), pe lângă verificarea SMS-ului de confirmare a reîncărcarii primit la momentul respectiv, mai verifică actualizarea perioadelor active/grație: 30/300 zile. Actualizarea datei aferente ultimei încărcări este o confirmare a încărcării la care faci referire. Concret, ai încărcat în 10.10.2022 cu credit valabil 30 de zile (până în 09.11.2022), iar verificând perioda de grație de 300 de zile din 09.11.2022 vei vedea că expiră cartela în 05.09.2023. Simplu.

Revino pe topic dacă te mai pot ajuta cu alte informații. Numai bine.