la 11-10-2022 04:24 AM - editat ultima oară la 11-10-2022 08:48 AM de GeorgianaD
Am primit mesaj ca am terminat resursele de internet naționale din oferta mea, dar când sun la 333, primesc mesaj ca am 48.8 GB, dar mie datele nu îmi merg. Cum e posibil? N-am mai pățit așa ceva niciodată.
la 11-10-2022 06:34 AM
@andreeadeaconu: Bun venit în Comunitate. Opțiune cu resurse de minim 5€ mai ai activată pe numărul tău? Dacă nu, de aici e problema. Dacă da, atunci e o problemă pe cont și mai bine contactează seviciul clienți cu apel la 300 sau chat Djingo. Succes.
la 11-10-2022 06:36 AM
Salutare!
Verifică și în My Orange și cred că mai important este ce îți arată la cronos, decât în mesaje care poate sunt date din greșeală.
Dacă sunt neclarități, poți să contactezi Serviciul clienți prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact/Contactează-ne a My Orange.
Succes!
la 11-10-2022 07:07 AM
Îs CV pb la Orange ca nici eu nu mai am net deși am încărcat sapt trecuta cu opt de 5e
la 11-10-2022 07:11 AM
Sesizare pe Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau din pagina de contact, adică de aici:
la 12-10-2022 02:51 PM
@andreeadeaconu s-a rezolvat/ clarificat situația cu datele mobile? Te așteptăm să revii cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor