la 19-02-2024 05:37 PM - editat ultima oară la 19-02-2024 05:48 PM de DanielaH
Nu imi mai merge cartela cand o pun in telefon, nu mai are semnal, de ce oare?
la 19-02-2024 05:47 PM
Salut,
A mai fost reincarcata de curand? Alte persoane au semnal in aceeasi zona? Aceeasi cartela in alt telefon are semnal?
19-02-2024 06:01 PM - editat 19-02-2024 06:01 PM
Salutare!
Pot fi mai multe cauze:
1 defecțiune tehnică în zona ta și nu este semnal- verifică dacă mai sunt și alte persoane cu aceeași problemă;
2. sim-ul defect și trebuie mers la un magazin Orange pentru schimbare;
3. probleme de recepție a semnalului de către telefon- vezi dacă sim-ul este ok în alt telefon.
Sper să îți fie utile sfaturile!
Dacă nu îți sunt de folos, revino pe topic cu mai multe detalii!
Baftă!
la 19-02-2024 07:37 PM
Zici ca "mai merge cartela cand o pun in telefon". Sa inteleg ca nu ai mai folosit-o de ceva timp. Daca a trecut cam un an de cand ai incarcat-o ultima data, a iesit inclusiv din perioada de gratie si acum numarul acela e in "carantina" sau deja la altcineva. In cazul asta, iti trebuie alt SIM, cu alt numar, daca nu-l poti recupera pe cel vechi.
Mai e posibilitatea ca SIM-ul sa se fi defectat, unii spun ca e demagnetizat, dar altii spun ca e o exprimare gresita. Daca e acest caz, trebuie mers intr-un magazin Orange si ceri alta, dar trebuie sa dovedesti ca e sim-ul tau.
19-02-2024 07:50 PM - editat 19-02-2024 07:52 PM
@roberto2: Bun venit în Comunitate. Ai 2 situații simple pentru cazul în care ai utilizat cartela SIM înainte: 1.Număr în perioada de grație (poți verifica în MyOrange acest aspect): SIM defect care necesită înlocuire cu unul nou (gratuit); 2.Număr cu perioada de grație expirată: număr pierdut definitiv, cu posibilitate de recuperare doar prin contractarea unui abonament, dacă numărul nu a fost alocat deja altcuiva.
Succes.
la 20-02-2024 09:55 AM
@roberto2, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii despre situația ta, dacă mai este de actualitate. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor