la 08-05-2023 01:09 PM - editat ultima oară la 09-05-2023 08:50 AM de DanielaH
Bună ziua
Am in contul Orange 5 euro credit alocați. Nu am putut sa ii folosesc la reîncărcarea online. În acest sens, exista o alta metoda de a-i folosi? Sau ii pot transfera în contul bancar?
08-05-2023 03:51 PM - editat 08-05-2023 03:51 PM
Salut @Marcy1,
Cu acel credit iți poți activa o opțiune Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay/
Iți las si mai jos pași pentru a activa o opțiune Orange Prepay:
Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:
Opțiunile de 6 si 8 € credit au valabilitate de 28 de zile daca sunt reîncărcate într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activate prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca sunt reîncărcate sau activate prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.
Alege unde vrei să activezi opțiunea:
Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.
Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:
La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.
Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:
la 08-05-2023 01:56 PM
@Marcy1: Bun venit în Comunitate. La care credit faci referire? Dacă nu este ”Phone credit” atunci orice credit activ pe cont poate fi utilizat la activarea unei opțiuni. Poți să revi cu detalii în acest sens, eventual un screenshot după un SMS primit de la ”info credit? Sau din MyOrange? Doar nu lăsa vizibile date referitoare la numărul tău de telefon. Te așteptăm cu detalii.
la 08-05-2023 02:05 PM
08-05-2023 02:16 PM - editat 08-05-2023 02:18 PM
Corect Marcy. Primești vreo eroare? Cum ai încercat să activezi o extraopțiune? Dacă nu reușești din MyOrange (Altele --> Abonamente și opțiuni), atunci poți efectua activarea din meniul SelfCare prin apel la *100# (3. Optiuni --> 2 Optiuni cu minute ) iar apoi alegi ce opțiune cu minute și net dorești (Bănuiesc că dorești 5.Optiunea 5E 30 zile). Te așteptăm pe topic cu o confirmare a încărcării. 😉
08-05-2023 03:51 PM - editat 08-05-2023 03:51 PM
Salut @Marcy1,
Cu acel credit iți poți activa o opțiune Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/prepay/
Iți las si mai jos pași pentru a activa o opțiune Orange Prepay:
Fie că ai un SIM Orange PrePay sau îți activezi acum unul nou, te poți bucura de opțiunile PrePay astfel:
Opțiunile de 6 si 8 € credit au valabilitate de 28 de zile daca sunt reîncărcate într-un magazin Orange, pe orange.ro, prin My Orange, Orange Money, prin încărcare directă de pe un abonament Orange sau activate prin meniurile *100#, 300, *122* cod reîncărcare# sau apel 222 tasta 1, respectiv 30 de zile daca sunt reîncărcate sau activate prin încărcare automata de pe un abonament Orange prin apel la *100#, ramura Reincarcare PrePay.
Alege unde vrei să activezi opțiunea:
Online în contul My Orange sau direct în aplicația "My Orange" dacă folosești un telefon cu sistem de operare Android sau iOS.
Aici poți să reîncarci direct cu o opțiune sau cu credit și să plătești cu cardul bancar sau să activezi/reactivezi o opțiune cu reactivare automată.
Dacă ai credit suficient în cont poți activa opțiuni și prin alte metode:
La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.
Reîncarci oricând direct cu opțiune sau credit, fără reactivare automată după 21/28/30/35 de zile:
la 09-05-2023 08:51 AM
@Marcy1, ai reușit să activezi opțiunea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor