anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neconcordante intre *100#, site-ul web si aplicatia My Orange

V8
Junior

Buna ziua,

Voi cum va descurcati cu faptul ca optiunile, creditul si resursele voastre arata altfel in functie de unde mergeti sa le vizualizati (*100#, site web/aplicatia Orange).

Mie *100# imi spune in acest moment ca nu am nici o optiune activa, desi abia am incarcat una de 12EUR cu roaming. Am activat adineauri si roamingul - lucru care tot *100# spune ca nu se poate face decat daca ai o optiune activa; eu am reusit sa il activez deci "am o optiune de roaming activa", si totusi pe *100# nu apare absolut nici o optiune activa. Cand ma duc pe site-ul web sau pe aplicatia orange, imi apar 2 (!) optiuni de 12 EUR cu roaming dintre care una activa si una care abia asteapta sa se reactiveze pe 8 iunie, si una de 6 EUR pe care am abandonat-o de mult dar care si ea vrea sa se reactiveze pe 30 iunie.

Iar aici as adauga ca este foarte dificil sa stergi/dezactivezi o optiune. Help-ul general ne spune cum putem activa optiuni in diverse moduri, dar cand vine vorba sa stergi o optiune, sa o deactivezi, sa opresti reactivarea (observati cati termeni diferiti exista, cred ca mai sunt si altii...) - atunci nu mai e esa de simplu. De pilda, desi Orange spune ca putem dezactiva optiuni de pe contul My Orange (web) sau din aplicatia My Orange, in realitate acest lucru nu este posibil. Singurul mod in care reusesc (uneori) sa fac curatenie prin optiunile mele este apelul la *100#, numai ca ceea ce reusesc acolo nu se reflecta si in situatia afisata pe site-ul web sau in aplicatie. Facilitatea *100# arata din alta epoca (anii 2000?) dar banuiesc ca motivul pentru care este pastrata in functiune este ca... functioneaza. In timp ce site-ul si aplicatia... mai putin.

De ce am scris toate acestea? Pai, as vrea sa stiu de la alti membri daca au si ei astfel de probleme sau "it is just me", iar de la reprezentantii Orange as dori sa aflu daca exista planuri sau se lucreaza intens la punerea la punct a unui sistem unitar, modern, robust si cu adevarat functional care sa rezolve problemele sus-mentionate.

Multumesc si toate cele bune.

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@V8: Apreciez persistența ta, așa că îți prezint o ipoteză:

1.Opțiunile de încărcare credit sunt pentru aceia care doresc posibilitatea recurenței opțiunilor cu resurse, sau doresc să consume credit pentru servicii, nu să activeze EO.

2. La *100# - "Opțiuni active" nu vei regăsi EO de 12€ punct. De ce? Simplu: Meniul SelfCare nu cunoaște EO de 12€. Doar MyOrange o cunoaște. EO de 5€ fiind inactivă la acest moment, nu poate fi afișată la "active".

3.EO de 12€ le-ai activat din MyOrange,  din credit sau cu plata pe factura unui abonament, devenind automat recurente, nu plătind direct cu card. EO activate prin plata cu card nu îți apar la "Opțiuni active".

4. Curățenia fiind făcută, îți recomand să dezactivezi orice opțiune recurentă care nu ești sigur când/dacă o vei reactiva. Somnul va fi mai lin/plăcut. 😉

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

V8
Junior

Buna ziua,

Am contactat Orange. O domnisoara foarte amabila si priceputa a rezolvat partial problema, a sters (mai exact spus "dezactivat" dar eu sunt multumit ca au disparut) cele 2 optiuni inactive dar sacaitoare care imi apareau in plus pe contul de pe site sau in My Orange app. Despre faptul ca in *100# nu imi aparea nici o optiune activa am fost sfatuit sa repornesc telefonul, insa acest lucru nu a rezolvat problema, in continuare in *100# imi zice ca nu am nici o optiune activa, ceea ce nu este adevarat. Am fost incurajat sa contactez staff-ul pentru orice situatii de genul acesta, ceea ce evident ca voi face, daca alta solutie nu este. O zi buna tuturor.

 

FLo1
#StarMember

@V8: Apreciez persistența ta, așa că îți prezint o ipoteză:

1.Opțiunile de încărcare credit sunt pentru aceia care doresc posibilitatea recurenței opțiunilor cu resurse, sau doresc să consume credit pentru servicii, nu să activeze EO.

2. La *100# - "Opțiuni active" nu vei regăsi EO de 12€ punct. De ce? Simplu: Meniul SelfCare nu cunoaște EO de 12€. Doar MyOrange o cunoaște. EO de 5€ fiind inactivă la acest moment, nu poate fi afișată la "active".

3.EO de 12€ le-ai activat din MyOrange,  din credit sau cu plata pe factura unui abonament, devenind automat recurente, nu plătind direct cu card. EO activate prin plata cu card nu îți apar la "Opțiuni active".

4. Curățenia fiind făcută, îți recomand să dezactivezi orice opțiune recurentă care nu ești sigur când/dacă o vei reactiva. Somnul va fi mai lin/plăcut. 😉

V8
Junior

Multumesc FLo1. Cred ca am inteles multe din ultimul tau post, probabil multe din probleme au fost intr-adevar din faptul ca ma obisnuisem sa incarc intai credit si apoi din acel credit sa cumpar optiuni. As putea fi carcotas in continuare (de ceeeee e totul atat de complicat, de ce *100# cunoaste numai anumite optiuni si pe altele nu etc) si as putea insista ca eu n-am avut acces la un buton "Dezactiveaza" (de fapt asta m-a deranjat, ca n-am putut face curatenie singur si a trebuit sa apelez la ajutor, dar am mai spus asta deja mai sus). Dar cred ca am carcotit destul. Inca o data multumesc si toate cele bune.

FLo1
#StarMember

@V8: Mă bucur că am făcut puțină lumină în problema topicului tău. Așa cum am scris în alt mesaj aici, nu poți dezactiva ceva inactiv. DA, SelfCare este util, dar simplificat. De aceea există alternative  pentru acele cazuri mai complexe sau care necesită detalii.

Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții. Numai bine.