la 05-02-2020 05:48 PM
Notă de informare privind confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal
Orange România S.A prelucrează datele cu caracter personal într-un mod confidențial, sigur și transparent și vă asigurăm că puteți continua să aveți încredere în noi în ceea ce privește datele pe care ni le furnizați.
Obținerea datelor personale
În general, Orange România colectează date cu caracter personal (date de contact, date cu privire la tranzacții, date de trafic sau utilizare a serviciilor etc.) numai direct de la Client (persoana fizică/ reprezentantul legal al Clientului persoană juridică, când este cazul).
Conform noilor obligatii legale impuse Orange România (OUG 62/2019), este necesară colectarea datelor de identificare ale Clienților (nume, CNP, adresa de domiciu și de reședință în cazul utilizatorilor persoanelor fizice sau ai reprezentanților legali ai utilizatorilor persoanelor juridice la care se adaugă nume, adresa societății și CUI/CIF) precum și verificarea acestora cu un act de identitate valid. In cazul utilizatorilor care nu au cetățenie română datele de identificare necesare sunt nume, seria și numărul actului de identificare, țara emitentă, adresa de reședință, în cazul rezidenților, precum și, dacă sunt menționate în actul de identificare, CNP (sau echivalentul acestuia) și data nașterii. Datele de identificare ale Clientului trebuie oferite obligatoriu în vederea transmiterii acestora către administratorul Serviciului Național Unic pentru Apeluri de Urgență și sunt folosite de acesta în scopul furnizării către cetățeni a Serviciului de urgență 112. Clientul este obligat să notifice de îndată Orange România cu privire la pierderea/furtul cartelei SIM, operatorul urmând să înceteze furnizarea serviciului pentru cartela SIM declarată pierdută/furată. De asemenea, Clientul are obligația de a pune la dispoziția Orange România datele de identificare actualizate, în termen de 10 zile lucrătoare de la data emiterii documentului care atestă modificarea survenită. Datele de identificare vor fi prelucrate până la împlinirea unui termen de 3 luni de la data încetării furnizării Serviciilor.
Orange România va transmite mesaje cu privire la disponibilitatea anumitor servicii sau resurse pentru dvs. Orange România își rezervă dreptul de a solicita acordul Clientului și pentru alte tipuri de prelucrări, caz în care informarea se va face la acel moment și înainte de a se proceda efectiv la prelucrare.
Temeiurile și scopurile prelucrării datelor personale
Orange România va colecta datele personale numai pentru scopuri specifice (dacă există acordul Clientului, dacă este necesar pentru furnizarea Serviciilor, dacă există o obligație legală). Orice decizie luată exclusiv pe bază de prelucrare automată va fi anterior consimțită sau necesară furnizării Serviciilor.
Drepturile clientului în ceea ce privește prelucrarea datelor personale
Clientul are drepturi specifice în ceea ce privește protecția datelor, iar Orange România asigură un mediu care facilitează exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de ștergere, de restricționare a prelucrării, de portabilitate a datelor personale sau de depunere a unei reclamații).
Clientul are dreptul să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă (în România
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - www.dataprotection.ro). Clientul poate transmite solicitări legate de orice aspecte legate de prelucrarea datelor în atenția Responsabilului Orange România privind Protecția Datelor Personale, pe adresa dedicată (dpo@orange.ro).
Prelucrarea datelor personale de către terți în alte scopuri
În cazul în care Clientul își exprimă acordul în acest sens, în cazul unei obligații legale sau dacă există un interes legitim în ceea ce privește utilizarea datelor sale personale, Orange România va putea comunica aceste date unor terțe părți. De exemplu, datele Clientului (nume/denumire, adresă/sediu, număr telefon) pot fi furnizate către afiliații Orange Romania (Orange Money S.A,, Orange S.A. etc.) sau către furnizorii de servicii de informații în vederea introducerii lor în Registrele abonaților.
Măsuri de siguranță adecvate
Orange România aplică măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale
Clientului și are implementate durate specifice pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este
necesar pentru îndeplinirea scopului declarat, luând în considerare nevoia de a răspunde la întrebări sau
de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunătățite și de a respecta cerințele legale aplicabile.
Sursa - https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/
Subiectul este in stransa legatura cu acesta https://comunitate.orange.ro/questions/2106062-modalitati-inregistrare-cartele-prepay
la 05-02-2020 05:53 PM
la 05-02-2020 05:56 PM
la 05-02-2020 07:52 PM
Eu unul sunt un pic confuz cu toata chestia asta. :)) Poate ma lamureste si pe mine cineva.
Asta e documentul updatat, cu valabilitate incepand cu 4 Martie: https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2020-02/Brosura-TCG-Orange-PrePay-125x175mm_ian2020_lo...
Si nu pare sa precizeze nimic de buletin, CNP, inregistrarea sim-urilor... Nu ar trebui sa fie si aici ceva in sensul asta? :))
In schimb avem o nota de informare, a carei valabilitate a inceput ieri (eu unul n-am primit nicio notificare in sensul asta): https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/pdf/2020-02/Nota-de-informare-ppy-04-02-2020-v2.pdf
Acuma, intrebarea mea este: mai este necesara chestia asta? Se mai face inregistrarea cartelelor Prepay? Pentru ca, pe langa informatiile usor contradictorii dintre cele doua documente (sau poate n-am inteles eu bine), unii zic ca da, altii ca nu. E o confuzie totala. :))
Uite aici cateva exemple de site-uri care spun ca cica nu s-ar mai face:
http://www.ziare.com/politica/senat/comisia-de-aparare-din-senat-a-eliminat-vanzarea-cartelelor-prepay-doar-cu-buletinul-din-oug-adoptata-de-guvern-1578683
https://www.gandul.info/stiri/senat-comisia-de-aparare-raport-favorabil-pentru-oug-privind-sanctionarea-apelurilor-false-la-112-18412002
Ultima varianta, din cate stiu eu, era ca nu se mai face, cu mentiunea ca cei care au chef de farse, vor plati o amenda usturatoare. Ceea ce cred era si pana acum....? Nu stiu, n-am sunat niciodata aiurea. :)) Pentru simplul motiv ca nu vad rostul. Nu e funny, si nu faci altceva decat sa creezi confuzie, si sa-ti bati joc de timpul altora.
Dar ideea e ca nu prea inteleg. Se mai face chestia asta sau nu? Daca cineva are informatii actualizate cu privire la chestia asta, as fi curios in ce varianta a ramas toata treaba asta. Pentru ca asa cum e acum, e cat se poate de confusing. :))
Din cate am inteles eu, si chiar nu ma pricep, in varianta intiala era intr-adevar obligatoriu. Dar cand a ajuns la senat, Senatul s-a opus masurii asteia. Acuma...in ce varianta a ramas...nu stiu. :))
Ma gandesc ca poate din cauza asta nu avem nici informatii cu privire la modalitatile de inregistrare a cartelelor..? Habar n-am... Chiar sunt curios care e starea curenta a lucrurilor 🙂
la 06-02-2020 07:03 AM
la 06-02-2020 09:57 AM
la 07-02-2020 07:49 AM
la 07-02-2020 10:36 AM
la 07-02-2020 11:17 AM
la 07-02-2020 11:47 AM
la 07-02-2020 11:49 AM
la 07-02-2020 11:55 AM
la 07-02-2020 12:01 PM
la 07-02-2020 12:10 PM
la 07-02-2020 12:16 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor