anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Metode de plată Orange ( IPhone )

Bogdan_Mascan
Începător
Bună ziua! Astăzi m-am dus la setări și la metode de plată, am dat pe telefon mobil și mi-am trecut numărul de telefon, am pus codul cate l-am primit și am dat confirmați, după ce am apăsat pe finalizați, mi-a apărut mesajul ăsta: ,,Este posibil să fie o problemă de facturare cu contul dvs. mobil. Contactați de telefonie mobilă sau adăugați o metodă de plată nouă.’’
3 Răspunsuri 3

TheSpecialist
Maestru
Salut! Ce ai vrut sa faci, ca nu prea se înțelege? Ai vrut sa plătești o factura, sa achiziționezi un produs? E vorba de magazinul online sau de My Orange?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Da, nu prea se înțelege ce ai vrut să faci! Potți să detaliezi? Mulțumim!

DanielaH
Moderator
@Bogdan Mascan, pentru a fi mai clar la ce anume se referă întrebarea ta și ce anume vrei să afli de la ceilalți membri ai Comunității, iți sugerez să ne oferi mai multe detalii. În felul acesta vei putea primi răspunsuri concrete și îi vei putea ajuta și pe ceilalți în situația în care au întrebări asemănătoare. Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate!